مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد: بر حسب شرایط اضطرار یکباره حدود نیم ساعت یعنی ساعت 11:15 دقیقه تصمیم شورای بحران عوض شد و گفتند تامین سوخت توسط فرمانداری دنا و در سی سخت صورت گیرد.
کد خبر: ۵۷۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 26 February 2018
بالگردهای اعزامی به ارتفاعات دنا به دلیل بی تدبیری مسئولان و متولیان امر بعد از اولین پرواز به دلیل نبود سوخت زمین گیر شده‌اند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به تسنیم گفت: در اخرین جلسه قرار شد عملیات هوایی تحت نظر آقای کناری فرماندار بویراحمد از طریق فرودگاه یاسوج انجام شود و تاکنون توسط شرکت پخش فراورده های نفتی تامین سوخت انجام شده است.

مسعودی اظهار داشت: بر حسب شرایط اضطرار یکباره حدود نیم ساعت یعنی ساعت 11:15 دقیقه تصمیم شورای بحران عوض شد و گفتند تامین سوخت توسط فرمانداری دنا و در سی سخت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به دستور معاون استاندار و فرماندار دنا در حال ارسال سوخت به سی سخت هستیم، افزود: امروز صبح 78 حلب سوخت جی پی چهار برای فرودگاه یاسوج ارسال شد که از این میزان 53 عدد آن مصرف شده است و مابقی را در فرودگاه یاسوج داریم برای سی سخت ارسال می‌کنیم.

مسعودی گفت: 100 حلب سوخت هواپیما برای سی سخت ارسال می‌کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار