سرهنگ دیماز : با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۲۸ نفر به اتهام سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا و دیگر جرائم دستگير و به مرجع قضائی تحويل داده شدند.
کد خبر: ۵۷۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 05 March 2018
فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۲۲ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتورسيکلت متخلف توقیف شد.
 
سرهنگ "جهان ديماز " در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: با مشارکت يگان هاي انتظامي شهرستان کهگيلويه، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و توقيف وسايل نقليه متخلف به مدت یک هفته در اين شهرستان اجرا شد.
 
اين مقام انتظامي اظهار داشت: در این طرح ۲۲ دستگاه خودرو ۱۹ دستگاه موتورسيكلت به دلیل نداشتن گواهينامه، کلاه ايمني، نداشتن مدارک شناسايي، پلاک مخدوش و ناخوانا، ايجاد مزاحمت، حرکات نمايشي، ايجاد آلودگي صوتي توقيف و به پاركينگ منتقل شدند.
وي افزود: همچنين در این طرح ۲۸ نفر به اتهام سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا و دیگر جرائم دستگير و به مرجع قضائی تحويل داده شدند.
 
ديماز ضمن تقدير از همکاري شهروندان با پليس، از آنان خواست اخبار و اطلاعات خود از فعاليت مجرمان و مخلان نظم و امنيت را از طريق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار