استاندار در دیدار نوروزی با همکاران خود:
بالاترین مقام اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در سال جدید به همه ی دستگاه های اجرایی تاکید و تکلیف می شود که ملزومات اداری و کاری خود را از تولیدات داخلی استفاده کنند .
کد خبر: ۵۸۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 04 April 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر علی محمد احمدی ، صبح امروز با همکاران خود در استانداری کهگیلویه و بویراحمد دیدار و سال جدید را تبریک گفت.
بنابر این گزارش احمدی با حضور در محل کار معاونین، مدیران، مشاورین و کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، سال نو را به همکاران خود تبریک گفت.
وی در این دیدار و بیان سخنانی گفت : سال جدید فرصتی است برای رساندن استان به جایگاه واقعی خود و ما که مسئولیت های اجرایی استان را داریم ، بسیار ضروریست که همه ی ظرفیت های خود را در جهت تحقق این مهم به کار گیریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، در ادامه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : رهبری در نامگذاری سال 97 بازهم مانند چند سال اخیر بر موضوعات اقتصادی تاکید داشته و آن را به نام "حمایت از کالای ایرانی" نام گذاشتند که این شعار مسیر حرکت ما را در خصوص بخشی از موضوعات اقتصادی به خوبی مشخص می کند.
احمدی افزود : در سال جدید حمایت از تولیدات استان در اولویت کار ما قرار دارد چرا که موفقیت تولیدکنندگان ما می تواند در بهبود کمیت و کیفیت کالاها و رونق بخشیدن به فضای کسب و کار و اشتغال بسیار موثر باشد.
بالاترین مقام اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در سال جدید به همه ی دستگاه های اجرایی تاکید و تکلیف می شود که ملزومات اداری و کاری خود را از تولیدات داخلی استفاده کنند .
وی افزود : توجه ویژه به خرید کالای ایرانی و رونق گرفتن تولیدات داخلی بر فضای جامعه در مباحث مهمی مانند اشتغال ، ازدواج و کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد . بر همین اساس همه ی ما موظف به گام برداشتن در مسیر تحقق شعار سال هستیم.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
درود بر استاندار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار