معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: دانش آموزان سفیران سلامت در مدارس و خانوادهایشان هستند.
کد خبر: ۵۹۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۱ 23 April 2018
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: دانش آموزان سفیران سلامت در مدارس و خانوادهایشان هستند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر امام بخش قائدی در دومین روز از هفته سلامت در مراسم صبحانه سالم ویژه هفته سلامت که در مدرسه دخترانه حضرت معصومه(س)یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مراسم صبحانه سلامت و مسابقه نقاشی در دو طیف سنی خردسال و نوجوان از مهمترین برنامه های اجرایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در هفته سلامت است.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج تغذیه سالم، معرفی صبحانه سالم، رعایت رژیم غذایی متناسب با شرایط سنی هر فرد و پرهیز از استفاده از غذاهای آماده عنوان کرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه این  آیین با حضور بیش از 200 دانش آموز انجام شد، ابراز داشت: اضافه وزن و چاقی از مهمترین دلایل ابتلاء دانش آموزان به بیماری های قلبی و عروقی در سنین بالاتر است.

وی در پایان بر مصرف صبحانه سالم تاکید نموده و تغییر در سبک رژیم غذایی را امری مهم در جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها اعلام و خاطر نشان کرد: انرژی مواد مغذی مصرف شده می تواند سبب افزایش تحرک، فعالیت بدنی و در نهایت نشاط در نوجوانان شود.

به گزارش وب دا؛ مراسم صبحانه سالم ویژه هفته سلامت در مدرسه دخترانه حضرت معصومه(س) یاسوج برگزار شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار