کد خبر: ۵۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 10 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،دکتر رحمت الله تیموری فر در نشست مشترک شهرداری ،فرمانداری ،و ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری که در شورای شهر و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: اصحاب رسانه موارد ومشکلات را شفاف در اختیار مردم قرار دهند و ضمن تعامل با مدیران و بالعکس به توسعه و پیشرفت شهرستان کمک نمایند.

شهردارچرام با اشاره به نبود پارک مناسب در این شهر اعلام کرد: در شهر چرام عملا یک پارک مناسب که مردم خوب این شهر بتوانند در آن راحت استراحت و استفاده نمایند وجود ندارد ،بلکه تنها مکانی که مردم استفاده می نمایند بلوار مرکزی شهر می باشد .

وی افزود: این بلوار نه وضعیت فضای سبزی مناسبی دارد و نه درختان انبوه ضمن اینکه امکانات لازم را ندارد و موقعیت آن ایمنی لازم برای بچه ها را ندارد.

تیموری فر بیان کرد: متاسفانه از گذشته تاکنون پارک در این شهر که قابل استفاده باشد احداث نشده که وضعیت خوبی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: وقتی مردم در یک بلوار کوچک بدون سایه و امکانات می نشینند باید بدانیم اگر پارک آماده کنیم مردم و جوانان استقبال می کنند.

شهردار چرام با اشاره به نبود پارک در زیر بلوار شهید دستغیب بیان کرد:از مسئولین منابع طبیعی و جهاد کشاورزی می خواهیم در صورت داشتن زمین یا صحبت با مالکین و مردم زمینی تهیه کنند تا پارک مناسبی را در این نقطه از شهر احداث کنیم.

دکتر تیموری فر در این نشست با اشاره به وضعیت اعتبارات شهرستان چرام گفت: در توزیع اعتبارات استانی ۶ میلیارد تومان برای چرام اختصاص  داده شد که باید میان دستگاه های اجرایی شهرستان تقسیم شود.

وی بیان کرد:در بقیه شهرستانها که اعتبارات بیشتری می گذارند به علت داشتن پروژه های ملی است و هرجا پروژه ملی باشد اعتبار بیشتری اختصاص می دهند که در چرام تنها یک پروژه ملی است و آن هم جاده باغچه -سادات می باشد.

شهردار چرام گفت: یکی دیگر از شاخص های توزیع بودجه برای شهرستان ها سرانه جمعیتی است که سرانه جمعیت ما با یاسوج و گچساران متفاوت می باشد؛هرچند ما در بحث عمران شهری کاهش بودجه نداشتیم و سال گذشته همین مقدار بود.

تیموری فر شهردار چرام با اشاره به اعتبارات ماده ۱۸۰ و اینکه نمی خواهم از کسی دفاع یا شخصی را زیر سئوال ببرم خاطر نشان کرد: در اعتبارات ماده ۱۸۰سال گذشته حق شهرداری چرام داده نشد و ما دوبار به نماینده شهرستانهای چهار گانه (بزرگواری) مراجعه کردیم و درخواست های خود را گفتیم اما جوابی نشنیدیم و دیگر سراغش نرفتیم.

تیموری فر بیان کرد: سال گذشته ۲جلسه با آقای بزرگواری داشتیم و قرار شد که از اعتبارات ۹ میلیارد تومانی ماده ۱۸۰ به شهرداری چرام  کمک کند و به همین منظور هم ۳ پروژه ورودی القچین به طرف چرام(بید مشک)،باغ چشمه بلقیس و پارک ولایت را تعریف کردیم.

وی افزود: این پروژه ها در مصوبات کارگروه استانداری تائید و معاونت محترم عمرانی هم تائید کردند اما در جلسه توزیع اعتبارات بزرگواری مخالفت و رد کرد.

شهردارچرام گفت: فقط ورودی از طرف چشمه بلقیس آن هم با اصرار استاندار محترم برایش بودجه گذاشتند و گرنه می خواستند این را هم حذف کنند.

وی تاکید کرد: اعتبارات ماده ۱۸۰در دست نماینده است و کاریش نمی توان کرد.

دکتر تیموری فر با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید علیر غم همه محدودیت ها اظهار داشت: کارهای خوبی در این دولت برای مردم در حال انجام است و اکثر پروژه ها فعال شده که امیدواریم رونق بهتری صورت گیرد.

وی بیان کرد: در مجموعه شهرداری چرام در سال ۹۰ قریب به یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبارات عمرانی بود و امسال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اما یاید کارایی را سنجید و کنار هم قرار دهیم این دو سال را ،حتما که نباید پول باشد بلکه مدیریت می خواهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار