60 مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در سال گذشته صاحب خانه شدند.
کد خبر: ۵۹۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 01 May 2018

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور بررسی تعهدات بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و اقدامات مشترک سال جاری با نماینده این بنیاد در استان دیدار کرد. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه وفاق سبز علوی به خاطر  همکاری‌های گذشته، گفت: برنامه‌های مشترک سال گذشته این نهاد و خیریه وفاق سبز علوی به نحو مطلوب انجام و تعهدات عملیاتی شد. 
وی با اشاره به اینکه موسسه وفاق سبز علوی 275 میلیون تومان در قالب برنامه‌های متفاوت سال گذشته به مددجویان این نهاد کمک کرده است، افزود: با مشارکت این بنیاد خیریه 60 مددجوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 180 میلیون تومان صاحب‌خانه شدند.  
محبی اهداء 14 مورد جهیزیه بااعتبار 42 میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر اقدامات خیریه وفاق سبز علوی در سال گذشته نام برد و یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های سال گذشته این موسسه مشارکت در اعزام 45 مددجوی تحت حمایت به عتبات عالیات بااعتبار 53 میلیون تومان است. 

60مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی صاحب‌خانه شدند


وی در ادامه به اقدامات مشترک کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی اشاره کرد و گفت: مشارکت در ساخت 40 واحد مسکن مددجویی-که هم‌اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و سهم موسسه برای تکمیل واحدها باید پرداخت شود- اهداء 14 مورد جهیزیه ، مشارکت در اعزام 45 مددجو به عتبات عالیات و اهداء پنج هزار جلد کتاب از مهم‌ترین تعهدات این موسسه در سال جاری است.
سید علی‌محمد دانشی نماینده خیریه وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بنیاد خیریه با حمایت و اعتماد خیران توفیق خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه را دارد و تلاش می‌کند در حد توان یاریگر خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت باشد. 
 دانشی بابیان اینکه سال 88، آغاز فعالیت‌ها و خدمات بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان یکی از استان‌های مستعد ولی محروم کشورمان است افزود: در این سال‌ها خدمات عمرانی، معیشتی و فرهنگی بسیاری ازجمله مشارکت در ساخت مسکن مددجویی، سفرهای زیارتی، اهداء جهیزیه و سایر موارد برای نیازمندان این استان انجام‌شده است. 
وی در خصوص اجرایی شدن تعهدات امسال بنیاد خیریه وفاق سبز علوی با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد قول همکاری داد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار