کد خبر: ۶۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 11 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سيدعلي محمد بزرگواري نماينده شهرستانهاي كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده در مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: به وجدان‌هاي بيدار اعلام مي‌كنم هنوز در انتخابات ثبت‌نام نكرده‌ام و در حال حاضر من تا يكسال آينده نماينده مردم هستم.

نماينده شهرستانهاي چهارگانه كهگيلويه و بويراحمد در نشستي كه شب گذشته با هدف بررسي و حل مشكلات مردم در ديشموك برگزار شد، با بيان اينكه فعلاً برنامه‌اي براي ثبت نام در انتخابات ندارم، اظهار كرد: در حال حاضر وظيفه‌ دارم مشكلات مردم را پيگيري نمايم، ديدار با خانواده‌هاي شهدا بيايم، به خدمت ايتام و نيازمندان برسم و تا ببينيم در آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

وي در ادامه به عملكرد خود در مدت نمايندگي در مجلس اشاره كرد و با بيان اينكه، شما ببينيد قبل از من چند كيلومتر آسفالت در ديشموك بود و حالا چند كيلومتر وجود دارد؟، افزود: من آب شهر ديشموك را پايدار كردم.

اين مسئول در ادامه گفت: بودجه شهرستان كهگيلويه درسال 94 ،17 ميليارد تومان مي‌باشد كه در تلاش هستيم از محل ماده 180 هم قريب به 17 ميليارد تومان ديگر جذب كنيم، اين در صورتي است كه سال گذشته هم بودجه اين شهرستان 32 ميليارد تومان بود ولي نصف آن را به ما تحويل دادند.

وي گفت: با وجود جذب بيش از 34 ميليارد تومان شايد بودجه بخش ديشموك به دو الي سه ميليارد تومان برسد.

وي اضافه كرد: دولت پول ندارد وگر نه ما دوست داريم كار كنيم، در حدتوان كار كرديم و يكي از مهمترين كارهاي ما اين بود كه روستاها را آبرساني كرديم.

وي بيان كرد: مشكل گازرساني به ديشموك و قلعه‌رئيسي كه حل شد و انشاءالله بعد از ماه مبارك رمضان كلنگ آن زده مي‌شود ولي در بحث شهرستاني ديشموك و قلعه‌رئيسي اين نكته را عرض مي‌كنم كه اگر بين اين دو منطقه معارضاتي وجود نداشت، سالها قبل شهرستاني هر دو اعلام مي‌شد.

حجت‌الاسلام بزرگواري اضافه كرد: شهرستاني ديشموك وقلعه‌رئيسي هر دو از طرف ما به شدت در حال پيگيري است و حتي شهرستاني ديشموك و قلعه‌رئيسي نهايي شد اما اينكه كي اعلام شوند، به دولت بستگي دارد.

وي خاطرنشان كرد: البته با تلاشهايي كه صورت گرفت دو منطقه اسفندان ديشموك و جاورده قلعه‌رئيسي بخش شدن آنها مصوب شد.

نماينده مردم درمجلس تصريح كرد: سهم استان ما در اين دولت براي اشتغال 1500 نفر بود كه 500 نفر آنها قراردادي‌ها و شركتي‌ها بودند و فقط يك‌هزار نفر ديگر باقي ماند كه براي هر اداري تعداد انگشت‌شماري اختصاص داده شد.

وي گفت: سه ميليون نفر بيكار در كشور وجود دارد و كهگيلويه و بويراحمد چهارمين استان بيكار كشور است كه در اين استان بيش از 110 هزار نفر بيكار هستند.

وي در ادامه از ختلاف خود با هاشمي رفسنجاني گفت و تاكيد كرد:اختلاف من با رفسنجاني در اين است كه در استان ما دو سد كوثر و مارون وجود دارند ولي ما هيچ استفاده‌اي از آنها نداريم و نمي توانيم بهره‌اي از آنها ببريم.

وي گفت: قرار شد سد بالياب را براي خوزستان به بهره‌برداري برسانند كه با تلاش مسئولان استاني از اين كار جلوگيري شد.

بزرگواري بيان داشت: در مجلس گفتم به والله قسم اگر سد بالياب هم مثل ديگر سدها بخواهد در استان ما باشد ولي به استان خوزستان نفعي برساند و اين پتانسيل را بخواهيد از ما بگيريد، برمي‌گردم مي‌روم استان و مردم را با تفنگ‌هايشان براي دفاع مي‌آورم و نمي‌گذارم اين كار را بكنيد.

وي خاطرنشان كرد: در بحث سد بالياب هم مطالعات آن انجام شد، انشاء الله بزودي اين كار هم نهايي مي‌شود و كار آن را شروع خواهيم كرد.

بزرگواري در مورد نمايندگي ورزش و جوانان ديشموك هم اظهار كرد: نمايندگي ورزش و جوانان ديشموك هم كه الحمدالله مستقل شد و در حال كار هست، با تلاش نمايندگان استان، 14 ميليارد تومان براي ورزش استان اعتبار جذب شد كه از اين ميزان اعتبار مبلغي هم به ديشموك براي سروسامان دادن به اين اداره اختصاص داده مي‌شود.

بزرگواري در پايان متذكر شد: در بحث بستر درماني هم كه ما خود وزير را اينجا آورديم و گفت: فعلا از احداث بستر درماني و يا بيمارستان معذوريم، منتها به جاي آن زايشگاه را دادند كه در حال تكميل است و اميد مي‌رود بسياري از مشكلات بهداشتي با راه‌اندازي ساختمان زايشگاه در ديشموك حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار