کد خبر: ۶۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 12 July 2015
چوپان نگون بختی که صبح جمعه به همراه گله اش روستای دژسلیمان ازتوابع گچساران را صبحگاه بمنظور چرای دام و طبق معمول همه روزه ترک کرده بود هرگز باورش نمیشد که این آخرین خروج او از خانه با پای خود باشد.
گزارش ها از گچساران حاکیست ،پس از حدود 24 ساعت بی خبری از سرنوشت چوپانی که صبح جمعه 19تیرماه از روستای دژسلیمان گچساران بهمراه گله خود ازروستا خارج شده بود ، روزگذشته جسد بی جان اما زخمی وی در دره ای درمیان ارتفاعات کوهستانی منطقه دژسلیمان پیدا گردید.

متوفی بنام مهرعلی –س.د " اهل همین روستا اما اصالتا بویراحمدی میباشد.یکی از اهالی روستای دژ سلیمان درگفتگوبا خبرنگار راک نیوز درگچساران از پیداشدن تعدادی از احشام این چوپان در کوه های منطقه خبردادوافزود : اهالی روستا برای پیداکردن سایراحشام گله وی درتلاش هستند

هم ولایتی چوپان جان باخته اضافه نمود:بنظرنمی رسداین چوپان با کسی خصومتی داشته باشد.

یک منبع مطلع انتظامی درشهرستان گچساران ضمن تایید خبرپیدا شدن جسد این چوپان، ازحضوربموقع پلیس و قاضی کشیک درمحل حادثه خبر داد.

این منبع آگاه ،زخم های حادثه شده بر روی بخشی از سر و اندام های متوفی را احتمالا ناشی از برخورد با سنگ وصخره هادانست ویادآورشد:بمنظورمشخص شدن علت فوت وبه تقاضای خانواده متوفی، جسد ایشان برای بررسی دقیق تر دراختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

گفتنی است نه تنهااداره پزشکی قانونی  شهرستان گچساران بلکه ادارات  سایر شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد بعلت  محروم بودن از سالن تشریح ،متاسفانه اجسادی که نیاز به تشریح دارند بایستی به یاسوج درمرکزاین استان انتقال داده شوند.

دژسلیمان، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد  است.این روستا در دهستان لیشتر قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۶۱ نفر (۸۹خانوار) بوده‌است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار