رئیس اداره تعاون روستایی میبد از عرضه چهار قلم کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی شهرستان میبد خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 26 May 2018

عبدالرسول بنا رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد در خصوص توزیع کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار رمضان در میبد بیان داشت: طبق روال هر ساله تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم توسط سازمان جهاد کشاورزی شهرستان برای تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت اندیشیده شده است.

وی افزود: در این راستا ۱۶ تن برنج تایلندی به قیمت هر کیلو ۳ هزار و ۹۰۰ تومان، ۱۲ تن برنج هندی دانه بلند به قیمت هرکیلو ۵ هزار و ۶۰۰ تومان، ۲۰ تن شکر به قیمت هر کیلو ۲ هزار و ۹۰۰ تومان، ۱/۵ تن گوشت منجمد گوساله وارداتی به قیمت هر کیلو ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ شمال به صورت نامحدود به قیمت هر کیلو ۶ هزار و ۱۰۰ تومان برای مصرف کننده در میبد عرضه می‌شود.

بنا با بیان اینکه قیمت کالا‌های اساسی با ماه رمضان سال گذشته تفاوت چندانی ندارد، اظهار داشت: این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه‌ها عرضه می‌شود و این مراکز هم کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم را با قیمت‌های تعیین شده به مراجعان ارائه می‌کنند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد در ادامه اظهارداشت: اجرای طرح ضیافت و توزیع کالا‌های پرمصرف در قالب این طرح همه ساله با هدف کنترل بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها به دنبال افزایش طبیعی تقاضا در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

بنا خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات اتخاذ شده تمامی اقلام فوق به وفور در بازار موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود نخواهد داشت.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد درباره نحوه رسیدگی به شکایت‌ها و انتقاد‌های مردم نیز گفت:شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اتاق اصناف اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار