در پی تشدید نظارت های صنعت و معدن صورت گرفت :
رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه دیدار با اصناف و اتحادیه ها گفت:درصورت عدم رعایت قیمت کالاها توسط ان دسته از بازاریان و کسبه سودجو طرح تشدیدنظارتی ادامه خواهد داشت .
کد خبر: ۶۲۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 04 July 2018
رئیس صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه دیدار با اصناف و اتحادیه ها گفت : درصورت عدم رعایت قیمت کالاها توسط آن دسته از بازاریان و کسبه سودجو  طرح  تشدید نظارتی  ادامه خواهد داشت .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،داریوش دیودیده در حاشیه دیدار با هیات رئیسه و مدیران ۲۸اتحادیه صنفی مرکز استان اظهار داشت:باتوجه به شرایط بوجود امده و موج افزایش قیمت کالا ها و خدمات،بعنوان نماینده  دولت  از شما مسئولین و متولیان بازار و کسبه انتظار هست با رعایت انصاف در قیمت کالاها و خدمات،شهروندان بتوانند بدون دغدغه و اسوده خاطر اقلام کالای مورد نیاز خود را تامین کنند.
وی از مسئولیت پذیری اصناف بویژه در شرایط حال که بازار از ثبات و تعادل  نسبی برخوردار نیست اشاره کرد و گفت:اولویت مسئولیت اصناف ،تنظیم بازارهست،بنابراین باید از عهده این امر مهم براید و بتواند رضایت مردم را جلب کند.
رئیس صنعت،معدن و تجارت بیان کرد:طرح نظارتی تشدید بازرسی توسط حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت با مشارکت دستگاههای نظارتی ادامه دارد و مجالی برای سودجویان نخواهیم گذاشت، چنانچه روند افزایش قیمت کالاها ادامه داشته باشد، با ابزارهای قانونی محکم تری به میدان خواهیم امد.
دیودیده در پایان ابراز کرد:در طی سه روز گذشته در هفته جاری بازرسان حوزه ارد و نان سازمان صنعت از کلیه واحدهای صنفی خبازی بازرسی بعمل اوردند که در این راستا تعداد ۲۱ واحد خبازی مرتکب تخلفات کم فروشی و تقلب،امنتاع از عرضه خدمات(عدم رعایت وقت تعیین شده برای پخت نان) گردیده اند که با تشکیل پرونده با ارزش ریالی۶۵۰ میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار