تابناک گزارش می دهد؛
همزمان با سراسر استان، آزمون آموزش مکاتبه ای دهیاران شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده با حضور 212 دهیار در سالن چند منظوره دبیرستان دخترانه مایده دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ 18 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، همزمان با سراسر استان، آزمون آموزش مکاتبه ای دهیاران شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده با حضور 212 دهیار در سالن چند منظوره دبیرستان دخترانه مایده دهدشت برگزار شد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در خصوص ضرورت برگزاری آزمون آموزش مکاتبه ای برای دهیاران ابراز داشت: یکی از راهبردهای اساسی برای خروج از بن بست های آموزش حضوری، استفاده از شیوه آموزش غیر حضوری و بصورت مکاتبه ای است.

سید خدادوست موسوی اظهار داشت: این آموزش معمولا به منظور توسعه و تعمیم آموزش همه جانبه به عنوان مکمل روش های حضوری مورد استفاده قرار می گیرد.

در آموزش غیر حضوری (مکاتبه ای) که به شکل خود آموز انجام می شود، به جای آنکه فراگیران خود را با ضوابط انعطاف ناپذیر آموزش های حضوری هماهنگ سازند و در محدوده زمانی و مکانی معین همچون کلاس درس حضور یابند، مواد و محتوای درسی به همراه راهنماهای لازم در اختیار آنان قرار داده می شود تا فراگیران متناسب با ویژگی های شخصی و وضعیت شغلی به شیوه خود آموز، از آموزش های لازم بهره مند گردند.

به همین منظور در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۷ آزمون آموزش مکاتبه ای دهیاران شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده همزمان با سراسر استان و کشور با حضور 212 دهیار در سالن چند منظوره دبیرستان دخترانه مایده دهدشت به منظور آشنایی و افزایش آگاهی با وظایف شغلی از کتاب حقوق و قوانین روستایی جلد اول و دوم در زمینه مسائل فنی، عمرانی، امور مالی، مدیریت پسماند، مدیریت بحران و آتش نشانی، قوانین و مقررات شورا و دهیاری برگزار گردید.

این آزمون که با استقبال خوب دهیاران همراه بود، پس از بررسی و اعلام نتایج دهیاران برتر علاوه بر راه یابی به مرحله کشوری مورد تقدیر مقامات استانی هم قرار خواهند گرفت.

 

گزارش و عکس: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار