کد خبر: ۶۳۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 25 July 2018
این جلسه که با حضور مديرعامل شرکت، معاونین ، روسای واحدها و کارکنان شرکت صورت گرفت، حاضرین ضمن آشنایی اعضا با مدل تعالی سازمانی در خصوص چگونگی انجام امور این سازمان در راستای مدل یاد شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه ی این دوره ضمن بیان اهداف و ماموریت های مدل تعالی سازمانی (EFQM) اظهار کرد: مدلهای تعالی سازمانی یا سرآمدی کسب و کار بعنوان ابزار قوی برای سنجش میزان استقرار درادارات و شرکت ها مختلف به کار گرفته می شوند .
رحمن خادم گفت :با بکارگیری این مدل شرکت می تواند از یک سو میزان موفقیت خود را دراجرای برنامه های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهند و از سوی دیگر عملکرد خود را با سایر شرکت ها به ویژه بهترین آنها مقایسه کنند.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا حرکت در مسیر تعالی سازمانی همسو با استراتژی‌های کلان  شرکت ملی گاز ایران و جاری سازی خدمات و فعالیتهای شرکت گاز استان در قالب مدل تعالی سازمانی (EFQM) سلسه جلسات آموزشی مشاوره ای به منظور توانمند سازی پرسنل سازمان در این حوزه برنامه ریزی شده است  و خوشبختانه این  جلسات بصورت منظم و ماهیانه توسط مشاورین این حوزه در سطوح مختلف در حال برگزاری هست.
خادم تاکید کرد: این فرایند تا زمان استقرار فرآیندهای شرکت در چهار چوب مدل فوق انجام و ارزیابی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ادامه خواهد یافت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار