تابناک کهگیلویه وبویراحمد
محمود باقری مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از این در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفته بود: ۸۹۲ هزار نفر گردشکر در بویراحمد و دنا در طول سه شب تعطیلات ایام عید فطر اسکان یافتند.
کد خبر: ۶۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 20 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، محمدعلی جاوید صبح امروز و پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات عید فطر در جمع خبرنگاران به آماری در خصوص حضور گردشگر و مسافر در طول این سه روز اشاره کرد و گفت: طبق آمار ۵۰۰ هزار گردشگر و مسافر در شهر یاسوج حضور پیدا کردند.

شهردار یاسوج بیان کرد: بیشتر این مسافران به ترتیب در پارک ساحلی، پارک گمرک، پارک مهرورزی و پارک‌های محله‌ای اسکان یافتند.

جاوید در ادامه از برنامه‌ریزی ۱۰ روزه برای پذیرایی از مسافران و گردشگران توسط شهرداری یاسوج خبر داد و گفت: پیش‌بینی همه مشکلات را کرده بودیم اما تنها در خصوص سرویس‌های بهداشتی با مشکل مواجه شدیم.

وی از عزم شهرداری برای ساخت ۴۰ چشمه بهداشتی ظرف چند ماه آینده در پارک‌های این شهر خبر داد و گفت: یک سرویس ۲۰ چشمه‌ای در پارک اسکان و یک سرویس ۲۰ چشمه‌ای در پارک ساحلی در همین مرداد تا شهریور امسال عملیات آن اجرایی خواهد شد.

شهردار یاسوج به خدماتی که شهرداری در طول این سه روز به مسافران و گردشگران ارائه کرد اشاره و افزود: ۳۰۰ تن زباله در طول این سه روز از پارک‌ها جمع‌آوری شد و یک تن پلاستیک حمل زباله در بین مسافران توزیع کردیم.

جاوید گفت: به همین منظور و برای رعایت بهداشت دو هزار لیتر مایع دستشویی در بین سرویس‌های بهداشتی توزیع شد.

وی با بیان همکاری برخی از دستگاه‌ها که وظیفه خود را به خوبی شناختند از فرمانداری بویراحمد، حوزه عمرانی استانداری، نیروی انتظامی، صنعت و تجارت، اتاق اصناف و بخصوص پلیس‌ راهور قدردانی ویژه کرد.

این مسئول گفت: در طول این سه روز ۷۰ پرسنل فضای سبز و ۱۲۰ کارگر شهرداری کوچکترین برخورد بدی با مسافران و گردشگران نداشتند چرا که آنها را به خوبی توجیه کردیم.

وی با انتقاد تلویحی از اداره کل گردشگری گفت: برخی آمارهای ساختگی و آمارسازی‌ها مسئولان را در خدمات رسانی برای آینده دچار مشکل می‌کنند.


 محمود باقری مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از این در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفته بود: ۸۹۲ هزار نفر گردشکر در بویراحمد و دنا در طول سه شب تعطیلات ایام عید فطر اسکان یافتند.

باقری در ادامه به آماری از حضور گردشگر در دو شهرستان بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۸۹۲ هزار نفر در هتل‌ها،’خانه‌های مسافر، مسافرخانه‌ها، کمپینگ‌ها، مدارس، پارک ها، ابشارها ی  این دو شهرستانها اسکان  کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین تعداد اسکان را در پارک معلم شهر یاسوج با ۶۲۴ هزار نفر داشته‌ایم.

این مسئول بیان کرد: بیشترین اماکن گردشگری که مورد بازدید قرار گرفته پارک آبشار با تعداد ۳۰ هزار نفر بوده است.

گفتنی است، استان کهگیلویه و بویراحمد با همه شهرهای سردسیری و گرمسیری خود حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و جمعیت دو شهرستان بویراحمد و دنا بر روی هم حدود ۲۰۰ هزار نفر است که اکنون ۴ برابر این جمعیت ۲۰۰ هزار نفری، مسافر و گردشگر وارد این دو شهرستان شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار