مدیر کل ورزش و جوانان استان مطرح کرد؛
با حضور علوی مدیر کل ،معاون فرماندار و اعضای ستاد ساماندهی، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه با محوریت ازدواج و آسیب های اجتماعی در دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵ 20 August 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد از دهدشت، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه با محوریت ازدواج و آسیب های اجتماعی در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در این نشست ازدواج را امری مهم و ضروری در بین جوانان ذکر کرد و خواستار حمایت دستگاههای اجرایی شهرستان در برطرف شدن مشکلات جوانان در امر ازدواج شد.

رضا نیکویی زاده "طلاق"را مهمترین آسیب اجتماعی این روزها در استان و شهرستان برشمرد و از رشد 12 درصدی طلاق نسبت به ازدواج خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه بر اصل آموزش و برگزاری کارگاههای قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج تاکید فراوان داشت.

وی ضمن تشکر از حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه، از دستگاههای فرهنگی شهرستان و بانکهای شهرستان درخواست نمود در جهت معضلات جوانان در امر ازدواج با اداره ورزش و جوانان شهرستان همکاری کنند.

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: توجه به نسل جوان و امر ازدواج در بین جوانان نکته ای مهم است و از دستگاههای فرهنگی و اجرایی شهرستان، درخواست می کنم که با همدلی و مشارکت در رفع مشکلات و معضلات جوانان تلاش کنید.

علوی منابع انسانی را ارزشمندترین تشکل ذکر کرد و افزود: وزارت ورزش و جوانان نسبت به نسل جوان جامعه و رفع مشکلات این قشر نگاه و توجه ویژه ای دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: دستگاه ورزش و جوانان هماهنگ کننده دستگاه های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان است و در همین راستا در شهرهای دهدشت، یاسوج و سی سخت در حال احداث خانه جوان است.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان برگزاری کارگاههای آموزشی با محوریت های ازدواج در بین جوانان استان را یکی از راههای حل مشکلات و آشنایی جوانان با فریضه مقدس ازدواج ذکر کرد و از انعقاد تفاهم نامه ای میان اداره کل با دستگاههای اجرایی استان و شهرستانها در رفع مشکلات جوانان خبر داد.

این مقام مسئول عنوان کرد: سمن ها و تشکل های مردم نهاد بازوان ورزش و جوانان و دستگاههای اجرایی هستند و از مدیران اجرایی در شهرستان درخواست میکنم که از ظرفیت های تشکل های مردم نهاد در برگزاری مراسمات فرهنگی، ورزشی و اداری استفاده بهینه ای شود.

معاون فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: جوانان و نخبگان موفق شهرستان باید در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان حضور داشته باشند و از ظرفیت های بالقوه آنها استفاده شود.

وی ضمن تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان، افزود: دستگاههای اجرایی شهرستان باید در زمینه رفع موانع و مشکلات جوانان و زوج های جوان مشارکت بیشتری داشته باشند.

اسلام خسروی ابراز داشت: از سنگ اندازی بانکها در اعطای وام ازدواج به زوج های جوان بسیار گلایه مندم.

وی ضمن تشکر از حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست، عنوان کرد: دستگاههای اجرایی شهرستان در زمینه رشد و شکوفایی ورزش شهرستان باید تلاش بیشتری کنند.

 

تنظیم گزارش: سید مصطفی گنجی                     

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار