تابناک گزارش می دهد؛
با حضور معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمراستان، بخشدار چاروسا و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، بیست وششمین کاروان سلامت در روستای 45 خانواری سردره چاروسا برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۵ 12 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه اظهار داشت: در این کاروان علاوه بر ویزیت و داروی رایگان، بسته های غذایی نیز توزیع شد.

وی افزود: همچنین در راستای طرح ارمغان مهر، نوشت افزار و لوازم التحریر به تمامی دانش آموزان این روستا اهداشد.

این مسئول ارزش خدمات انجام شده در این کاروان را 75 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری 14 کاروان دیگردر روستاهای کمتر برخوردار اجرا خواهدشد.

سید عادل رهبریان بیان کرد: امیدواریم با اجرای این کاروان ها بخشی از مشکلات مردم را برطرف نماییم.

رهبریان به پاس حمایت و تشویق های مستمر دکتر نیکبخت فرماندار کهگیلویه در اجرای این کاروان ها، همکاری کورش داوری مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و حمایت های همیشگی جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قدردانی نمود.

در ادامه حجت الاسلام سید جواد غفاریان در جمع صمیمی مردم این روستا اظهار داشت: گره گشایی از کار مومن اجر و پاداش فراوانی دارد و مطابق فرموده پیامبر (ص) ثواب آن صدها بار از طواف خانه خدا بیشتر است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر کهگیلویه تاکنون در 25 روستای محروم خدمات ارزنده ای انجام داده است که این اقدامات ارزشمند، بازتاب زیادی در سطح کشور داشته است و با بررسی مشکلات مردم دز مناطق محروم شاهد سیل کمک های مسئولان و خیرین هستیم.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ابراز داشت: در کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر علاوه بر ویزیت و توزیع داروی رایگان، مشکلات روستاها با کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بیان میشود.

بخشدار چاروسا نیز اجرای کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه در روستاهای این بخش را کاری جهادی دانست و ازسیدعادل رهبریان قدردانی کرد.

علی محمودی به رضایتمندی مردم از اجرای این کاروان ها اشاره کرد و افزود: مردم علاوه بر دریافت بسته های غذایی از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند می شوند.

محمودی بیان کرد: امیدواریم این کاروان ها در دیگر روستاهای این بخش نیز اجرا شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار