بیژن نامدار زنگنه :
با وجود اینکه امریکایی ها تلاش می کنند تا 13آبان صادرات نفت ایران را به صفر برساند مقام های جمهوری اسلامی ایران از جمله وزیر نفت بارها اعلام کرده اند با وجود فشارها ، دولت امریکا قادر نخواهد بود صادرات نفت ایران را متوقف کند.
کد خبر: ۶۶۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 27 September 2018

بیژن نامدار زنگنه امروز پنجشنبه پس از حضور در گلزار شهدای تروریستی اخیر اهواز به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: ما همچنان راه خود را با قدرت و صلابت و برای سعادت مردم ادامه خواهیم داد و تردیدی به خود راه نمی دهیم.

به گزارش"تابناک" وی در باره حادثه تروریستی اهواز که در آن جمعی از مردم اهواز از جمله 'محمد طه اقدامی' کودک چهارساله و تعدادی از سپاهیان و ارتشیان مظلومانه در خون غلتیدند اظهار داشت: تروریسم سبب توسعه خشونت می‌شود و تجربه تاریخی نشان داده است که همه عملیات های تروریستی در ایران از خارج هدایت می‌شوند و متاسفانه حادثه تروریستی اهواز هم از این امر مستثنی نبوده است.

وی عملیات کور تروریستی روز شنبه 31شهریور 1397 اهواز که به شهادت جمعی از مردم بیگناه و بی دفاع و مجروحیت شماری دیگر شد به شدت محکوم کرد و گفت: حادثه تروریستی اهواز هم به شکلی در همان مجموعه و سلسله توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران ارزیابی می شود.

وزیر نفت ادامه داد: ما این اقدام تروریستی را جزیی از بسته عملیاتی دشمن می‌بینیم که هر روز به یک شکلی چه اقتصادی، چه سیاسی ظهور و بروز می کند.

نامدار زنگنه امروز پنجشنبه در نشستی پیرامون مباحث تولید با هیات مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و هم‌اندیشی با مدیران ارشد این شرکت شرکت می کند.در این نشست مسایل مربوط به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بخش‌های تولید و عملیات و پروژه‌های تولیدی نفت بررسی خواهد شد.

شرکت ملی نفتخیز جنوب با پنج شرکت زیرمجموعه شامل بهره برداری نفت وگاز آغاجاری ، گچساران ، مسجدسلیمان ، مارون و کارون روزانه حدود سه میلیون بشکه نفت خام تولید می کند که بخشی از آن برای خوراک پالایشگاه های آبادان ، اصفهان ، تهران ، تبریز و شیراز ارسال می شود و بخشی نیز از طریق پایانه نفتی خارگ صادر می شود.

با وجود اینکه امریکایی ها تلاش می کنند تا 13آبان صادرات نفت ایران را به صفر برساند مقام های جمهوری اسلامی ایران از جمله وزیر نفت بارها اعلام کرده اند با وجود فشارها ، دولت امریکا قادر نخواهد بود صادرات نفت ایران را متوقف کند.

در جریان حمله تروریستی اهواز در روز شنبه هفته جاری که به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود 24نفر به شهادت رسیدند و 68نفر بر اثر شلیک مستقیم تروریست ها مجروح شدند.
هر پنج عامل تروریستی این حمله وحشیانه و غیرانسانی در رگبار متقابل نیروهای امنیتی و انتظامی به هلاکت رسیدند.

گروهک تروریستی و تجزیه طلب'الاحواز' که تحت حمایت مالی، رسانه ای و تسلیحاتی برخی کشورهای مرتجع منطقه از جمله عربستان سعودی ، امارات متحده عربی و سرویس های جاسوسی امریکا و رژیم صهیونیستی است ، وقیحانه مسئولیت این حمله ددمنشانه را برعهده گرفت.

عوامل فریب خورده و بزدل این گروهک تروریستی در سلسله انفجارهای تروریستی در سال 1384 در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی دیگری از شهروندان اهوازی شده بود دخالت مستقیم داشت.مردم مومن و شهیدپرور اهواز با شرکت بی نظیر و باشکوه در مراسم تشییع پیکر شهدای تروریستی 31شهریور 1397 ، که در آن جمعی از مقامات کشوری ، لشکری و وزیران اطلاعات ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وزیر دادگستری و رئیس سازمان بنیاد شهید و نمایندگان مقام معظم رهبری حضور داشتند با سردادن شعارهای حماسی و شهادت طلبانه ، از اقدام های کور و ضدانسانی این گروهک تروریستی ابراز تنفر و انزجار کرده و خواستار برخورد قاطع با مزدوران و عوامل پشت صحنه تروریست ها شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار