امام‌جمعه ابرکوه:
امام‌جمعه ابرکوه خطاب به برخی مسئولین دولت گفت: شما که با شعارهای اغواگرانه به میدان آمدید، چرا قدرت مهار غول مردم خوار گرانی را ندارید؟ قوه قضائیه و مجلس باید پاسخگوی ولنگاری‌های اقتصادی و بی نظارتی‌ها باشند.
کد خبر: ۶۶۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 29 September 2018

  حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ابرکوه، اظهار کرد: برپایی عزاداری امام حسین (ع) در نقاطی همچون لندن، سیدنی و شهرهایی مثل القطیف عربستان، کشمیر، پاکستان و افغانستان که شیعیان در آن امنیتی نداشتند چیزی شبیه معجزه است.

برپایی عزاداری امام حسین (ع) در سراسر جهان نشانه بیداری جهانیان

حسینی اذعان کرد: این عزاداری در عراق، لبنان، هند، کشورهای آسیای میانه تا سراسر آفریقا، از قلب اروپا تا جنوب آسیا، از انگلیس و آلمان تا کانادا و آمریکا و بسیاری از دیگر نقاط جهان گویای این است که هر چه بر ظلمت، تاریکی، جهل و فساد در جهان افزوده شده، نور شهادت امام حسین (ع) پرفروغ‌تر از قبل روشنگر راه بشریت شده است.

امام‌جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: عاشورا در عصر جاهلیت مدرن امروز می‌تواند به لطف خدا نویدبخش و زمینه‌ساز ظهور باشد، زیرا خون شهدا در عروق مسلمین جریان داشته و اجازه نمی‌دهد جریان ماندگار عاشورا در چرخه ظلم خیانت‌کاران گم شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: طی این حادثه شهادت کودکی 4 ساله موجب انزجار افکار عمومی از اقدام تروریست‌ها شد. ضمن اینکه تشیع باشکوه این شهدا نشان داد که مردم خوزستان از این عناصر خیانت و اربابانشان حامی آن‌ها که می‌خواهند جنگ را به داخل کشور بکشانند بیزارند.

خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: ملت ایران ضمن محکوم کردن این حادثه جنایتکارانه، از مسئولین می‌خواهند تا با پاسخ قاطع خود، زمینة نابودی این بدخواهان را فراهم کنند.

سخنان قاطع رئیس‌جمهور ایران پرده از چهره عهدشکن آمریکا برداشت

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در ادامه به حضور رئیس‌جمهور در اجلاس سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور با سخنانی محکم و اقناع‌کننده با بیان مواضع اصولی ایران در قبال ایالات متحده، پرده از چهره رژیم عهدشکن آمریکا برداشت.

حسینی به دیدار جمعی از ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب نمایش معنوی ورزشکاران در صحنه‌های ورزشی بین‌المللی همچون سجده و شکرگزاری به پیشگاه الهی بعد از پیروزی را کاری بسیار ارزشی خوانده و حضور بانوان ورزشکار با حجاب و دست ندادن با نامحرم را نشانه حفظ هویت زن ایران اسلامی بیان کردند.

امام‌جمعه ابرکوه، عنوان کرد: در بحث کلان کشوری باز هم باید مراتب نارضایتی خود و مردم را به دولت و قوه قضائیه و مجلس نسبت به وضع موجود معیشتی مردم اعلام کنیم.

چرا مسئولینی که دیروز شعار می‌دادند امروز جلوی هرج‌ومرج اقتصادی را نمی‌گیرند

وی خطاب به برخی مسئولین گفت: شما آقایانِ سیر و بالانشین اگر برای یک ساعت پای درد و دل‌های مردم می‌نشستید، می‌دانستید که چگونه بخش عمده آن‌ها با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند و حفظ آبرو می‌کنند.

خطیب جمعه ابرکوه تأکید کرد: شما که با این‌همه شعارهای اغواگرانه به میدان آمدید، چرا به شعارتان عمل نکرده و قدرت مهار غول مردم خوار گرانی را ندارید؟ چرا حرکتی انقلابی برای نجات ملت و مملکت نکرده و جلو هرج‌ومرج اقتصادی را نمی‌گیرید؟

حسینی با تأکید بر اینکه مماشات با مفسدان اقتصادی موجب تسری فساد در همه ارکان می‌شود، افزود: یک میوه پوسیده همه میوه‌ها را خراب می‌کند؛ بنابراین قوه قضائیه باید جوابگوی این‌همه ولنگاری اقتصادی و مجلس پاسخگوی نظارتی‌ها از گذشته تاکنون باشد.

وی در خاتمه اضافه کرد: افکار عمومی را اقناع کنید تا شائبه ایجاد نشود و به فرموده رهبر، وقتی مفسدی را محاکمه و مجازات کردید برای مردم تبیین کنید تا مردم صحت عملکرد شما را احساس کرده و تهدید به فرصت تبدیل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار