تابناک گزارش می دهد؛
ظهر امروز پنجشنبه گلمرادی نماینده ماهشهر و فرماندار امیدیه به همراه امام جمعه جایزان از نزدیک از محل برگزاری یادواره کشوری شهدای بهمئی بازدید و مشکلات و موانع سد راه این یادواره را بررسی و بر حل مشکلات یادواره تاکید کردند.
کد خبر: ۶۶۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ 19 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از بهمئی، ظهر امروز پنجشنبه گلمرادی نماینده ماهشهر و فرماندار امیدیه به همراه امام جمعه جایزان از نزدیک از محل برگزاری یادواره کشوری شهدای بهمئی بازدید و مشکلات و موانع سد راه این یادواره را بررسی و بر حل مشکلات یادواره تاکید کردند.

ابتدا فرماندار بهمئی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گزارشی از روند پیشرفت کارها و پروژه ها ارایه کرد.

ثنایی اظهار داشت: ما مصمم هستیم که یادواره شهدای بهمئی را در بهترین سطح و بالاترین کیفیت برگزار کنیم اما امکانات شهرستان پاسخگوی رفع همه نیازها نیست.

وی ادامه داد: با توجه به دارا بودن ۸۰حلقه چاه نفت در این شهرستان، انتظار داریم مدیران و مسئولان حوزه نفتی توجه بیشتری به این منطقه داشته باشند.

در ادامه، فرمانده سپاه ناحیه بهمئی اظهار داشت: یادواره کشوری شهدای بهمئی یکی از بزرگترین رخداد های فرهنگی در در حوزه ایثار و شهادت در سطح استان است که به میزبانی شهرستان بهمئی است.

پسنده عنوان کرد: توانستیم مکان مناسبی را جهت اجرای یادواره طراحی و آماده سازی کنیم و امیدواریم که بعد از پایان زیرسازی و آسفالت بتوانیم یادواره را بصورت باشکوهی برگزار کنیم.

شهردار لیکک نیز ضمن خوش آمدگویی و عرض خیر مقدم به میهمانان ابراز کرد: با همکاری شرکت نفت امیدیه توانستیم فضای برگزاری یادواره را که بالغ بر ۱۵هزار مترمربع است، زیر سازی کنیم و جا دارد از تلاش های مهندس پیرامون که زحمات زیادی برای برپایی این یادواره کشیدند تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه فرماندار امیدیه از کسانی که برای برگزاری هر چه باشکوه تر این یادواره تلاش کرده و زحمت می کشند و این کار ارزشمند و ماندگار را انجام می دهند تقدیر و تشکر کرد.

رفیعی ابراز کرد: فرزندان ایل بزرگ و سترگ بهمئی در زمان جنگ و مخصوصا در عملیات پد خندق حماسه های زیادی آفریدند و بسیاری از جوانان شهید شدند که جا دارد از بانیان این کار بزرگ و ارزشمند تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ماهشهر و امیدیه و هندیجان نیز عنوان کرد: انجام این کارهای بزرگ با توجه به محدودیتها و مشکلات کار آسانی نیست.

گلمرادی اظهار کرد: لازم می دانم صمیمانه از عوامل اجرایی تقدیر و تشکر نمایم و همکاری در بحث شهدا و پاسداشت شهدا وظیفه ماست.

امام جمعه شهرستان جایزان در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان بهمئی به اسم ایل بزرگ بهمئی است به همین خاطر محور برنامه را در این شهرستان قرار دادیم.

وی افزود: امیدواریم شهرستان بهمئی میزبانان خوبی برای این یادواره کشوری باشند و از نمایندگان مجلس و فرمانداران انتظار مساعدت و همکاری داریم.

 

عکس و گزارش: امین روانان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار