فیلی گفت : من در سالگرد حادثه دنا ناگفته ها را خواهم گفت . متاسفانه در این حادثه از مرکز کشور آنگونه که لازم بود به ما کمک نشد . 
کد خبر: ۶۷۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 23 October 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد پس از گذشت حدود ۸ ماه از وقوع حادثه دنا ، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بیان ناگفته‌های این حادثه خبر داد.
عزیز فیلی گفت : حادثه دنا دارای شرایط خاص و ویژه ای بود که وقت و هزینه زیادی از ما گرفت .
فیلی افزود : این حادثه در محدوده ی مرزی استان اصفهان رخ داد اما همه ی اقدامات امدادرسانی آن در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت. 
وی گفت : متاسفانه این حادثه در بدو ورود ما به این استان اتفاق افتاد . این حادثه در محرومترین استان و در خاص ترین نقطه اتفاق افتاد .
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود : این حادثه در نوک یکی از بلندترین قله های ایران و در ارتفاع بیش از ۴ هزار متری رخ داد که تقریبا چنین حوادثی با این شرایط محیطی کم اتفاق می افتاد و از بد حادثه در محرومترین استان و در بدترین شرایط آب و هوایی رخ داد و حقیقتا ما امکاناتی برای انجام عملیات جستجو و امدادرسانی در دست نداشتیم.
این مسئول گفت من در سالگرد حادثه دنا ناگفته ها را خواهم گفت . متاسفانه در این حادثه از مرکز کشور آنگونه که لازم بود به ما کمک نشد . 
فیلی گفت : من در مدیربت چنین حوادث هواپیمایی حضور داشته ام و در بیشتر این حوادث ما تکه هایی سوخته از اجساد را تحویل خانواده ها می دادیم اما در این حادثه سعی کردیم کوچکترین قطعه از پیکر جانباختگان را با استفاده از آزمایش های ژنتیکی تحویل خانواده ها دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار