کد خبر: ۷۰۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 14 January 2019
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع انشعاب گاز ۶ جایگاه عرضه سوخت CNG غیر استاندارد و ناایمن در استان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بهمن رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: پس از چند بار تذکر و اخطارهای لازم و پیرو مصوبات جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و به دبیری مدیرکل استاندارد و با عضویت سازمان مرتبط، مقرر شد فهرست جایگاه های CNG استان که تا ۲۰ دی ماه اقدام موثری جهت دریافت تأییدیه رفع نواقص و استانداردسازی و ایمن سازی انجام نداده اند، توسط این اداره کل به شرکت گاز استان برای قطع انشعاب گاز ارسال شود .

وی اظهار کرد: پیرو مصوبات مذکور فهرست نهایی شامل ۶ جایگاه به شرکت گاز استان ارسال شد و شرکت گاز استان نیز روز یکشنبه، ۲۳ دی ماه نسبت به قطع انشعاب گاز آنها اقدام کرده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی چهار ماه گذشته اخطارهای لازم را به این جایگاه‌ها دادیم و مهلت های قانونی داده شد اما هیچ اقدام و عکس العملی برای استاندارد سازی جایگاه انجام ندادند که طبق ضوابط مجبور به قطع گاز این جایگاه‌ها شده ایم.

رحمتی جایگاه شهرداری چرام، شهرداری دهدشت، شهرداری سی سخت، جایگاه سلطانی پور در لنده، جایگاه جلالی در مارگون و جایگاه مسعودی در دشتروم یاسوج را به عنوان جایگاه‌های عرضه سوخت CNG غیراستاندارد و ناایمن که گاز آنها قطع شده عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در این رابطه و قطع گاز جایگاه‌های غیراستاندارد و نا ایمن، جایگاه داران مقصرند و اداره استاندارد تنها بخاطر جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی و ایمنی مردم اقدام کرده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار