استاندار یزد تأکید کرد:
استاندار یزد با بیان این که انتقال تجارب مهمترین ابزار برای ایجاد هماهنگی بیش از پیش در مدیریت بحران‌های احتمالی است، گفت: پیش‌بینی بحران‌های نوپدید در استان یزد ضروری است.
کد خبر: ۷۱۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 27 February 2019

«محمدعلی طالبی» در مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی مدیریت بحران شهرستان‌های استان که در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شده، با بیان این که یزد از جمله‌های استانهای پیشرو در بحث آموزش مدیریت بحران است، اظهار کرد: علی‌رغم آموزش‌های متعدد متأسفانه هنوز هم مشکلاتی ناشی از عدم آگاهی در بحث مدیریت بحران در استان و کشور اتفاق می‌افتد که نیاز به ساماندهی و پیگیری جدی مسئولان مرتبط دارد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد تکانه‌های جدی برای اثرگذاری بیش از پیش آموزش مدیریت بحران، افزود:‌ این نوع آموزش‌ها باید در اعماق جامعه نفوذ کند.

استاندار یزد توجه ویژه به تنوع بحران‌های موجود را حائز اهمیت دانست و گفت:‌ پیش‌بینی بحران‌های نوپدید در استان یزد ضروری است.

طالبی در ادامه با بیان این که بحران‌های استان یزد نیاز جدی به آینده پژوهی دارند، تصریح کرد:‌ شناسایی مواردی که قابلیت تبدیل شدن به بحران را دارند برای توسعه بیش از پیش استان ضروری است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران در استان، تأکید کرد: انتقال تجارب مهمترین ابزار برای ایجاد هماهنگی بیش از پیش در مدیریت بحران‌های احتمالی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام پایان سال،‌ خاطرنشان کرد: پیش بینی‌های لازم برای مدیریت تأمین امنیت مسافران نوروز باید در دستور کار ویژه ستاد مدیریت بحران استان قرار گیرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار