می خواهم از حق پایمال خویش با وجود آنکه از مراجع ذیصلاح رای بازگشت به کار داشتم و به آقایان نیز گوشزد نمودم اما انجام نشده است حرف بزنم؛ می خواهم از کسانی که بواسطه سهمیه ی شهرم چرام بصورت پیمانی و رسمی استخدام شدند ولی حتی برای یکبار هم به چرام نیامدند، حرف بزنم؛
کد خبر: ۷۲۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳ 05 March 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در ادامه می خوانید دلنوشته یکی از جوانان چرامی است که بنابر نوشته ارسالی هم از بی عدالتی هایی که بر وی گذشته است سخن می گوید و هم به نوعی تهدید به افشای برخی از این بی عدالتی ها می کند.
به نام خداوندی که عزت و ذلت به دست اوست

شهر من چرام، شهری که روزگارانی مهد علم و رونق و خبرهای بسیار خوش برای جوانان و مردم خود بوده ای اما امروز چنان خاموش شدی که دیگر صدایی از تو به گوش نمی رسد و به شهر ارواح تبدیل شدی!
شهری که از همه جهات به تو ستم شده و در بن بست کامل قرار گرفتی.
برخیز و مردان متعصب و غیورت را بیدار کن و دوباره به جان مردمان خاموشت، روح تازه ای ببخش، برخیز و از نمایندگانی که تو را در بن بست قرار دادند فریاد بزن و گوش زمان را با ناله های سوزناک جوانانت پر کن.
اینجانب علی ساجدپور میخواهم بخشی از ظلم و ستمی که به خودم و جوانان شهرم روا شده را فریاد بزنم، میخواهم از استخدامی های اداره کل میراث فرهنگی استان که مختص به آقازاده ها و پارتی داران است، حرف بزنم و از نهادهای مسئولی که خاموش هستند کمک بخواهم و آنها را بیدار کنم.
می خواهم از کسانی که در سال ۸۸ به دلیل عدم تأمین از این اداره اخراج شدند و کسانی که ماندند و اخراج نشدند حرف بزنم؛ چرا اگر اعتبار نبود برخی ماندند و اخراج نشدند؟ چرا چند ماه بعد چنانچه بازهم اعتبار نبود،  افراد دیگری استخدام شدند؟
می خواهم از کسانی که در سال ۹۳ استخدام شدند حرف بزنم؛ می خواهم از حق پایمال خویش با وجود آنکه از مراجع ذیصلاح رای بازگشت به کار داشتم و به آقایان نیز گوشزد نمودم اما انجام نشده است حرف بزنم؛ می خواهم از کسانی که بواسطه سهمیه ی شهرم چرام بصورت پیمانی و رسمی استخدام شدند ولی حتی برای یکبار هم به چرام نیامدند، حرف بزنم؛ می خواهم از استخدام نیروهای شرکتی که بنام پیمانکار و به کام آقازاده ها و پاراتی داران است حرف بزنم؛ می خواهم از شهرستانی که فقط و فقط نام شهرستان را یدک می کشد و هیچگونه امکانات حداقلی ندارد حرف و سخن بگویم.
اینجانب علی ساجدپور باتوجه به اینکه از مراجع ذیصلاح برای بازگشت به کار رأی قطعی داشتم، اما به دلیل نداشتن پارتی و نبود سفارش اقدامی نکردند.
در سال ۹۳ باوجود آنکه ازقبل در اداره میراث فرهنگی سابقه کار داشتم و رأی بازگشت به کار نیز برایم صادر شده بود به آقایان در اداره کل میراث فرهنگی مراجعه نمودم و گفتم شنیدم که می خواهید نیروی جدید استخدام کنید پس لطفا کار مرا که رأی قطعی دارم نیز انجلم دهید، اما منکر استخدام نیروی جدید شدند و منو دست به سر کردند اما چند هفته بعد افرادی را استخدام نمودند!!!( در صورت لزوم نام و نسبت آنها را نیز خواهم گفت)
حال سؤال من این است چرا باوجود آنکه ۷۰ درصد سقف مازاد داشتید برای بقیه شناسه گرفتید اما برای منی که رای قانونی بازگشت به کار داشتم اقدامی نکردید؟( البته این موضوع با شکایت به دیوان محاسبات در حال پیگیری است)
می خواهم از مبلغ پولی حرف بزنم که برای دوست شدن و انجام سریعتر کارم به دوستان پرداخت نمودم و آخر سر هیچ کاری برایم نکردید؟
به استنادقانون هم شماها و هم دوستان دیگرتان از موقعیت شغلی خود سوء استفاده نمودید و اقوام و فامیل خود را در شرکت استخدام نمودید. آیا بقیه حق استخدام شدن را نداشتند؟ من لیست و اسامی موردنظر را چنانچه لازم باشد منتشر خواهم کرد. می خواهم از این همه ظلم فریاد بزنم و اگر مسئول عدالت خواهی وجود دارد عدالت را از او جستجو کنم.
در آخر سخنی با نماینده کهگیلویه بزرگ دارم؛ آیا وقت آن نرسیده است که از حق جوانان مستعد حوزه انتخابیه محرومت در این استان دفاع کنید و بر عملکرد ضعیف مسئولان استانی نظارت نموده و جای رابطه را با ضابطه عوض کنید و حق جوانان حوزه انتخابیه ات را بستانی و به دیگر نمایندگان بفهمانی که کهگیلویه بزرگ هم جزء این استان است؛
از استاندار محترم هم سؤال می کنم چرا تاکنون حتی یکبار جلسه پرسش و پاسخی با مردم شهر چرام نداشتی تا بلکه از این رهگذر درد و دل مردم محروم این دیار را بشنوی و چاره جویی کنی؟

علی ساجدپور
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
می خواهم از مبلغ پولی حرف بزنم که برای دوست شدن و انجام سریعتر کارم به دوستان پرداخت نمودم و آخر سر هیچ کاری برایم نکردید؟

یعنی رشوه دادی ...تو که خودت دست گیره...
با خودت چند چندی؟
مهدي مهتريان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
سلام .خواهش ميكنم راهنمايي كنيد منو ازمن يه اسلحه بادي٤/٥گرفتن كه نقص هم داره وكارنميكنه قاضي منومحكوم به دوسال حبس كرده اعتراض كردم به پرونده رد شد ديوان عالي كشوررفتم جوابي ندادن چه كاركنم من........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار