روح انسان برگرفته از روح خداوند است،پس هر آنچه روح انسان را صیقل میدهد  یقینا مرضی ذات اقدس الهی است،مگر میشود خداوند از شادی پاک و حلال بندگانش شاد نباشد یا در غم بندگان مخلصش غمگین نباشد. 
کد خبر: ۷۲۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 22 March 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
عملکرد شیخ جابرزاده نمادی از اسلام واقعی
هنوز نه او را دیده ام و نه از نزدیک پای صحبتهایش نشسته ام، ولی از برنامه هایش شنیده‌ام،از اینکه توانسته نظر  جوانان را با برنامه های خود به سمت و سوی دین جلب نماید،اینکه نشان داده اسلام دینی کامل و پاسخگوی نیازهای هر عصری است،اینکه از تفسیر تحجرگرایانه از دین گریزان است،اینکه خداوند هر آنچه خلق نموده براساس حکمتی بوده و استفاده صحیح از آنها برای بندگانش مباح دانسته است. 
خوب حرف میزند و حرفش خوب به دلها مینشیند،همین که حرفی به دل مینشیند نشان از صدق کلام و حقیقیت زلالی است که در درون آن نهفته است، وگرنه خطابه ای که در آن صدق و زلالی نباشد خریداری ندارد.
روح انسان برگرفته از روح خداوند است،پس هر آنچه روح انسان را صیقل میدهد  یقینا مرضی ذات اقدس الهی است،مگر میشود خداوند از شادی پاک و حلال بندگانش شاد نباشد یا در غم بندگان مخلصش غمگین نباشد. 
مگر میشود پذیرفت که خداوند صوت زیبا ،کلام زیبا،طبیعت سحرانگیز و هر آنچه که به بشر شادی و شعف میبخشد خلق کرده باشد اما بلا استفاده بماند،قطعا اینطور نیست؛خداوند احسن زیبایها را خلق کرده تا احسن الخالقش که همان انسان است از آن استفاده کرده و بهره جوید،روح و باطن انسان حقیقت جو و حقیقت طلب است و پذیرای حقایق ناب انسانی است،،مگر میشود روحی که برگرفته از روح باریتعالی است ذاتا و تعمدا  پذیرای ناپاکی و پلیدی باشد،هرگز چنین نیست. 
اسلام دین شکوفایی و اکمل الدین نام گرفته مگر میشود پذیرفت که نتواند پاسخگوی نیازهای عصرها و ازمنه های ماضی و آینده باشد،هرگز چنین نیست. 
کج فهمی ها و کج سلیقگی ها سبب شده دین و اسلام آن طور که شایسته و بایسته است برای بشر تبیین و تفسیر نشود و گرنه بشر برای دین واقعی و اسلام واقعی و دستورات واقعی دین ذره ای به خود تردید راه نخواهد داد،جابرزاده دین را با تفسیر به روز به جوانان معرفی میکند و این علقه و دلبستگی به این روحانی جوان به دلیل همین تفسیر واقعی از دین و معرفت آنها به حقیقت دین است. 
اگر پای منبرش شلوغ است،اگر جشنش در بین نسل جوان خریدار دارد این معنای واقعی همان اسلامی است که گفته اند در هر عصری پاسخگوی نیازهای بشریت است و احکامش برای پاسخگویی به هر نیازی و در هر عصری منعطف میباشد. 
جابرزداه دین شناس به روز و مفسری اگاه به حقیقت دین است،باید بخاطر کار بزرگی که انجام میدهد و آشنا کردن  جوانان جویای حقیقت نسبت  باطن دین او را تحسین و تکریم کرد تا تحیر و سرگردانی و نرسیدن به هزاران هزار چرایی که در ذهن پویا و فعال جوانان وجود دارد آنها را به سمت و سوی فرهنگ منحط غرب سوق ندهد. 
امیر محبی فر اول فروردین ۱۳۹۸.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
وقتی کسی را فقط از روی جمعی که بدور او هیاهو می کنند می‌شناسی دیگر معلومه این نظر ارزش استدلالی ندارد و فقط بر گرفته از احساس شخصی است..
ولی شما چرا مطلبی را انتشار می کنید که مستند نیست.
شیخ جابرزاده نما ایلام نیست چون حتی دروس حوزوی خویش را ناقص گذاشته ،این یعنی حداقل دین را هم نمی داند.
اینکه با عنوان خانواده شهید و راوی کوچک جنگ کسب را که تا پایه چهارنخونده ملبس کنند و تا به امروز پیش ببرند نشان از هوس رانی بزرگانی دارد که دوست دارند اسلام اینگونه لوده و سخیف باشد..
وگرنه اینهمه عالم فاضل درهمین گچساران کم نداریم
چرا خبری از امثال شبخ محمود خادمی نیست که هم اسلام شناس است و هم فاضل.
دوتا حرف فضای مجازی را تکرار کردن که نشد اسلام شناس.
این‌قدر قلم خود را از روی احساس نچرخانید تا انتشار لودگی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
خودته مسخره کردی با این نوشته ات‌. منم تو را نمی شناسم، اما با این مقاله فهمیدم هیچی حالیت نیست.
کدوم اسلام و اسلام شناس. کدوم منبر و دور منبری.

ایشون با این کارها میخاد خودشو مطرح کنه.
اگه از نزدیک بشناسی

خودتم خنده ات ازش میگیره.

هیچ طلبه و اسلام شناسی و هیچ انسان با غیرتی به خودش اجازه نمیده در جمعی بشینه که حجابشونو برداشته باشن.

جابرزاده ها اگه راست میگن با زن و دختران و خواهران و مادران خود بدون حجاب در همچو مجالسی بنشینن.

دوست خوبم
هر چه را واسه دیگران می خواهی حتی کشف حجاب

واسه خانواده خودتم بخواه

هر آنچه که از وام های میلیاردی و اشتغال و دفتر و دستک واسه خودت و خانواده ات می خواهی

واسه دیگران هم بخواه.

یطرفه نرووووووووویم


لطفا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار