کد خبر: ۷۳۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 14 April 2019
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی محور گردشگری تنگه مهریان یاسوج خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، عزیز فیلی ظهر امروز در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور میراث فرهنگی، آب منطقه‌ای و راهداری جهت ساماندهی باغات تفریحی تنگه مهریان برگزار و نتیجه آن در نشست آینده کارگروه گردشگری مطرح شود.
وی افزود: زمین واگذار شده منابع طبیعی به دانشگاه یاسوج فقط برای اجرای طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی باشد و از هرگونه ساخت و ساز در این اراضی جلوگیری شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگ عشایر در استان، گفت: با توجه به اینکه این جشنواره ظرفیتی برای معرفی استان است تمامی دستگاه‌ها در اجرای هر چه بهتر این برنامه فرهنگی با میراث فرهنگی همکاری کنند.
معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: سیلاب‌هایی که امسال رخ داد ما را نسبت به موضوع سیل هوشمندتر کرده و باید با احتیاط بیشتری در زمینه ساخت و سازها قدم برداریم.
رسول فرهادی افزود: محور تنگه مهریان برای گردشگری مناسب است اما برای ساخت و ساز در این محور باید ضوابط رعایت شود.
وی با بیان اینکه مطالعات کمی و کیفی حریم رودخانه مهریان انجام شده، گفت: اگر قرار است طرحی در این محور اجرا شود باید از نوع گردشگری باشد و طرح‌هایی مانند مرغداری‌، تالار عروسی و غیره در این محور باید جمع‌آوری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار