وضعیت اسفبار فاضلاب خروجی در برخی کوچه های شهرک فجر باعث دپوی فاضلاب و جاری شدن بوی تعفن و تهدید بهداشت عمومی مردم به خصوص ساکنین این مناطق شده است.
کد خبر: ۷۴۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 19 May 2019

امروزه بحث توسعه خدمات شهری یکی از مهمترین فرآیندهای است که مسئولان همواره برای توسعه آن از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد بلکه به اندازه اعتبارات موجود قدرت تصمیم گیری و اجرایی دارند.

مشکلات شهروندان در شهرک های الحاقی به شهر لنده به دلیل عدم زیرساخت های شهری از جمله مهمترین چالش های فراروی شهرداری است چرا که بدون کمترین امکاناتی به شهرداری ملحق شده اند و همین مسئله از مهمترین مسائلی است که باعث افزایش نگرانی ساکنین این شهرک ها شده است.

 

گستردگی حوزه خدمات شهری در لنده به خصوص شهرک فجر باعث شده است تا برخی مناطق این شهرک از دید اعتبارات شهرداری جا بمانند و وضعیت اسف باری را ساکنین برخی از مناطق این شهرک تجربه کنند.

وضعیت اسف بار فاضلاب خروجی در برخی کوچه های شهرک فجر باعث دپوی فاضلاب و جاری شدن بوی تعفن و تهدید بهداشت عمومی مردم به خصوص ساکنین این مناطق شده است.

با آغاز فصل تابستان بدون شک بوی تعفن فاضلاب در این مناطق چندین برابر خواهد شد که انتظار می رود شهرداری لنده نسبت به تکمیل عملیات اجرایی جدول گذاری این فاضلاب را به مناطق پائین دست که دره فصلی است هدایت کند.

 

تابناک به نقل از خبر لنده

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
حق این مردم همینه.اعصای شورای شهر بیشترین رای را در همین منطقه آوردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار