بنابر منابع آگاه نشست های محفلی و شبانه این جریان اصولگرا از این شهردار بی ارتباط با انتخابات مجلس گذشته در سال 94 و همچنین انتخابات آینده مجلس در اسفندماه 98نمی باشد چرا که این شهردار در سال 94از این کاندیدا حمایت کرد و با روند موجود و نشانه هایی که هم اکنون از خود بروز می دهد و ارتباطاتی که به صورت ویژه با لیدرهای وی در این شهر دارد حکایت از این دارد که یارگیری های انتخاباتی از مدیران و مسئولان شروع شده است.
کد خبر: ۷۴۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 22 May 2019
آنچه که در زیر آورده شده است گزارش ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت بنابر ترویج فرهنگ شهروند خبرنگاری و به جهت توجه مسئولین به این نکته که شهروندان هر لحظه بر کار آنان نظارت خواهند داشت ، اقدام به انتشار آن می نماید که امیدواریم انتشار چنین گزارشاتی بتواند مسئولین را در مراقبت از اقدامات خود هوشیارتر کند.
ماجرای معطل ماندن استیضاح اصلاح طلب مورد حمایت کاندید اصولگرا!
این روزها مصاحبه بعضی  شهرداران شهرهای کهگیلویه بزرگ در خصوص موضوع قیر و همچنین انتقادات آنها نسبت به عدل هاشمی پور نماینده اصولگرای شهرستان های چهارگانه موجب شده تحرکات زیادی در فضای مجازی ایجاد شود.

موسم انتخابات نزدیک است و هر جریان و طیفی درصدد است که از شرایط موجود به نفع خود بهره برداری کند.

بنابر اطلاع از منابع آگاه و همچنین بیانه هایی که در فضای مجازی انتشار یافته یکی از شهرداران شهرهای 8گانه در کهگیلویه بزرگ توسط شورای شهر بنا به دلایلی که هنوز رسما در اختیار رسانه ها قرار داده نشده از مدت ها پیش آهنگ استیضاح این شهردار به صدا در آمده است

اما چیزی که در این بین قابل توجه است و آگاهان سیاسی به آن نگاه ویژه ای دارند رفتارهای چندوجهی این شهردار است که در ابتدا توسط یکی از طیف های اصلاح طلب موسم به طیف استاد منطقیان حمایت شد که سکان شهرداری این شهر را به عهده گیرد.

اما هر چه از مدت زمان سکانداری این شهردار گذشت موجب شد که اختلافاتی با جریان حامی خود بوجود بیاید که آتش این اختلافات کم کم شعله ور شد و بسیاری از حامیان شهردار به دلیل همین رفتارها از وی به شدت نگران شدند از آن سو این شهردار که با نقاب اصلاح طلبی ورود کرد اما رفته رفته نشست های محفلی و مخفیانه وی با حلقه های نزدیک به جریان یکی از کاندیداهای احتمالی برای اسفندماه 98 در این شهر موجب شد که حرف و حدیث های زیادی در فضای سیاسی و اجتماعی علیه این شهردار مطرح شود.

این شهردار حاشیه ساز که نتوانسته تعامل با مسئولان شهرستانی و استانی برقرار کند و همچنین با شورای شهر هم رفته رفته به بن بست خوردند موجب شد که طرح استیضاح وی برای دومین مرتبه رسما کلید بخورد.

اما چیزی که در این بین بسیار قابل توجه هست و برخی منابع آن را تایید می کنند لابی گسترده و سنگین جریان این کاندیدای احتمالی برای جلوگیری از استیضاح و عزل این شهردار می باشد که با حمایت اصلاح طلبان وارد شورای شهر شد.

بنابر منابع آگاه نشست های محفلی و شبانه این جریان اصولگرا از این شهردار بی ارتباط با انتخابات مجلس گذشته در سال 94 و همچنین انتخابات آینده  مجلس در اسفندماه 98نمی باشد چرا که این شهردار در سال 94از این کاندیدا حمایت کرد و با روند موجود و نشانه هایی که هم اکنون از خود بروز می دهد و ارتباطاتی که به صورت ویژه با لیدرهای وی در این شهر دارد حکایت از این دارد که یارگیری های انتخاباتی از مدیران و مسئولان شروع شده است.

به همین خاطر جریان وابسته به این کاندیدای احتمالی به صورت گسترده چه در فضای حقیقی و مجازی رسما حمایت خود را از این شهردار شروع کرده اند تا از عزل وی در آستانه انتخابات جلوگیری کنند.

باید منتظر ماند و دید در هفته های آینده استیضاح شهردار اصلاح طلب مورد حمایت جریان کاندیدای اصولگرا به کجا ختم می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
شهروند چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
شهردار کارنامه ناموفقی دارد باید استیضاح شود
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
احسنت بر شورای مقتدر
خواسته ی عظیم مردم تاکید بر برکناری شهردار است
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
اگر از دایره انصاف خارج نشویم و به عنوان یک شهروند بخواهم اظهار نظر کنم حقیقتا عملکرد شهردار و شورای خوب بوده و نمره قبولی می گیرند خصوصا در این این برهه از زمان که وضعیت اقتصادی خوبی نیست
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
شهرادر واقعا فرد کاردان وخوبی می باشد
ناشناس
|
Norway
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
الان شهردار کیه؟ کدوم شهر؟ نه تو خبر مشخصه شهر کدوم شهره نه تو کامنت ها معلوم هست همه می گن شهردار خوبی هست!!!
کی شهردار خوبی هست؟!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
این شهردار کاملا از هر نظر انسان شایسته ای مباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
انصافا حیف این آدم متخصص وکالت آن دلسوز ودست پاک که گرفتار شما و شورای منفعل چرام شده
آقای نوری فوق لیسانس کاردان و شجاع ونترس به دلیل انتقاد به حق از نماینده و قطع دست دزدان در شهرداری و جلوگیری از زیاده خواهی نامشروع شورا باید استیضاح شود
اگه نوری زاده قدر خود را بشناسد باید خودش استیفاء بدهد تا این جماعت قدرش را بداند
قدر عافیت کسی داند که به مصیبت گرفتار شود
ولی مردم و شهرداری چرام یک دف به مصیبت گرفتار شد چرا چنین می اندیشند بماند شورای منفعت طلب باید بدانند که شما یک روز در پیشگاه خداوند باید جواب این قدر نشناسی در حق نوری زاده را بدهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار