در راستای بهبود خدمات شهری و زیبا سازی شهر در آستانه فصل تابستان ، اولین نشست شهرداران مناطق کرمانشاه با جانشین فرماندهی انتظامی و معاون دادستان به میزبانی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 28 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، سعید طلوعی در اولین جلسه امنیت پارکها و تفرجگاه‌های سطح شهر ضمن لزوم همکاری های هرچه بیشتر نیروی انتظامی ، دادستانی شهرداران مناطق و سایر ارگانها گفت : در آستانه فصل تابستان برنامه ریزی ها جهت فضاسازی های مناسب محیط های فرهنگی، فضاهای سبز و محیط های تفریحی شهر ، با کیفیت و به سرعت انجام خواهد شد و امیدواریم فضای مناسبی برای استفاده شهروندان در تمام سطح شهر فراهم شود.

 طلوعی ضمن تاکید بر حفظ و امنیت امکانات و تجهیزات فضاسازی شهری ، از عدم همکاری شهروندان در حفظ این امکانات ابراز ناراحتی کرد و افزود : این امکانات با هزینه خود مردم فراهم می‌شود و مردم باید در قبال حفظ آنها احساس مسئولیت داشته باشند.

 در این نشست همچنین شهرداران مناطق هشت گانه کرمانشاه جداگانه با بیان معضلات و مشکلات هر منطقه در حوزه های امنیتی ، فرهنگی ، اجتماعی ، بهداشتی ، زیرساختی، عمرانی و... خواستار رسیدگی و همکاری دستگاه ها برای رفع این مشکلات شدند.

 در این جلسه معاون خدمات شهری ، معاون اجرائیات و رییس سازمان استاندارد با بیان بخشی از اقدامات خود ، برای هرگونه همکاری اعلام امادگی کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار