کد خبر: ۷۷۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 23 August 2019
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت روز پزشک و روز داروساز از خدمات جامعه پزشکی و داروسازی به هم وطنان و هم چنین بیمه شدگان این سازمان قدردانی کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عباس نورمحمدی در پیام خود آورده است : در فرهنگ دینی ما علم پزشکی از جایگاه والایی برخوردار است ؛ تا آنجا که هرکس به انسانی حیات بخشد، مانند این است که به همه مردم حیات بخشیده است .
بی شک روز پزشک و روز داروساز ، روز بزرگداشت علم مبتنی بر ايمان و معرفت و روز تكريم فرزندان فرهيخته ملتی است كه اراده كرده تا با اقتدا به پيشكسوتان نامدار خود، همچون گذشته خويش، افتخار آفرينی كنند .
 در سالروز ولادت حکیم فرزانه ابوعلی سینا و روز پزشک و دانشمند والا مقام زکریای رازی و روز داروساز ،  ضمن یادآوری تلاش خستگی ناپذیر پزشکان این سرزمین، یاد زنان و مردانی را که در گسترش اخلاق، حکمت و انسانیت کوشیده اند گرامی می داریم .
بی شک روز پزشک، روز بزرگداشت علم مبتنی بر ايمان و معرفت و روز تكريم فرزندان فرهيخته ملتی است كه اراده كرده تا با اقتدا به پيشكسوتان نامدار خود، همچون گذشته خويش، افتخار آفرینی کند .
 مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود افزوده است : انسان سالم، شرط محور و عامل اصلی  توسعه و زمینه‌ساز بالندگی کشور در تمامی حوزه‌هاست و جا دارد تلاش کسانی را که با علم ، دانش و همت والای خویش ،  درد و رنج را از جسم و روان بیماران زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح آنها می دمند ، ارج نهیم .

اینجانب این مناسبت ها را به جامعه فرهیخته پزشکی و داروسازی تبریک و تهنیت می گویم  و از تلاش‌ها و ایثار گرانمایه این عزیزان در راه حفظ و ارتقای سلامت هموطنان و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی قدردانی می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار