رییس شبکه بهداشت و درمان لنده خبر داد؛
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از توزیع ۳۴۵ بسته غذایی به مادران باردار و شیرده لنده خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 23 August 2019

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از توزیع ۳۴۵ بسته غذایی به مادران باردار و شیرده لنده خبر داد.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ امرالله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده ضمن اشاره به بحث سلامت مادران گفت؛ هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح سلامت تغذیه‌ای زنان باردار و شیرده است.

وی افزود: مادران نیازمند مشمول این طرح از طریق مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت روستایی پس از غربالگری شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی می‌شوند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: این بسته شامل مواد خوراکی برنج، مرغ، ماکارونی، لوبیا چیتی، عدس، نخود، تن ماهی، سویا، پنیر، خرما، روغن مایع، حلوا، عسل و لپه بوده که بصورت دوره ای دو الی سه ماه یکبار توضیح میشود.
وی تاکید کرد: توزیع بسته غذایی و حمایت از مادران باردار و شیرده با هدف پیشگیری از اختلال وزن مادر در دوران بارداری و تولد نوزاد نارس و همچنین افزایش کیفیت شیر مادر در دوران شیردهی به منظور پیشگیری از سوء تغذیه کودک انجام میشود.
خانی اظهارکرد: با حمایت های بنیاد علوی تعداد مادران باردار و شیرده در این شهرستان از ۴۵ نفر به ۳۴۵ نفر افزایش یافته که تاثیر بسزایی در روند ارتقای سلامت آنان ایجاد خواهد شد.

وی در پایان گفت؛ با حمایت بنیاد علوی این دهمین مرحله ایست که بسته غذایی به دست مادران نیازمند رسانده شد.

تصویر استفاده شده در خبر تزئینی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار