کد خبر: ۷۷۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ 24 August 2019
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان بومی و غیربومی از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین این استان کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۱ درصد رشد داشته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست. 
وی افزود: هم اینک ۱۰ هزار و ۸۴۲ یتیم و فرزند محسنین کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج هزار و ۱۰۰ نفر از این تعداد یتیم و فرزند محسنین استان دارای حامی هستند.
مبشری عنوان کرد: هفت هزار و ۲۹ حامی بومی و غیربومی سرپرستی این پنج هزار و ۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.
وی ابراز داشت: یکهزار یتیم و چهار هزار و ۷۴۲ فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند.
مبشری گفت: حامیان بومی و غیربومی می ‌توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش این نهاد اقدام کنند. 
۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار