کد خبر: ۷۸۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶ 17 September 2019
ثبت احوال به همه بانک‌ها ، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی اعلام کرده که از ارائه هر گونه خدمات به دارندگان کارت‌های ملی قدیمی خودداری کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما، مدیرکل ثبت احوال استان از ساقط شدن درجه اعتبار کارت‌های ملی قدیمی خبر داد و  گفت : ثبت احوال به تمامی بانک‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی اعلام کرده که از ارائه هر گونه خدمات به دارندگان کارت‌های ملی قدیمی خودداری کنند.
 
تقوی از کسانی که هنوز کارت‌های ملی خود را تعویض نکرده اند خواست تا هر چه سریعتر به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دولت در محل سکونت خود مراجعه کنند.
 
وی علت تاخیر در صدور کارت هوشمند ملی را تامین مواد و بدنه این کارت برشمرد و گفت : کسانی که از قبل ثبت نام کرده و دارای کد رهگیری و رسید هستند، ولی هنوز کارت جدید برای آن‌ها صادر نشده می‌توانند تا زمان تحویل گرفتن کارت خود از رسید دریافتی استفاده کنند.
 
تقوی با بیان اینکه ۵۱۷ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند افزود: تاکنون برای ۸۵ درصد معادل ۴۶۵ هزار نفر از افراد بالای ۱۵ سال استان کارت هوشمند ملی صادر شده است.
 
وی کارت هوشمند ملی را کارتی چند منظوره و یکی از امن‌ترین کارت‌های هوشمند برشمرد و گفت : با مصوبه اخیر دولت ظرف سه سال آینده باید تمامی کارت‌های هوشمند در سایر دستگاه‌ها جمع آوری و در کارت هوشمند ملی تجمیع شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
باید یه جوری پول از جیب مردم کشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار