کد خبر: ۷۸۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ 17 September 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه سال تحصیلی هیچ دستگاهی حق قطع انشعابات برق، گاز و آب مدارس استان را ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست ظهر امروز شورای آموزش و پرورش بر اجرایی شدن مصوبات این شورا تأکید کرد و گفت: اداراتی که مصوبات شورای آموزش و پرورش را اجرا نکنند در این خصوص پاسخگو باشند، ضمن اینکه پیش‌نویس مصوبات در خود جلسات تهیه و به امضاء اعضای جلسه برسد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انشعابات مدارس در آستانه سال تحصیلی قطع نشود، گفت: انشعابات آن دسته از مدارسی که قطع شده هم وصل شود، همچنین مدارس بدهکار دستگاه‌های خدمات‌رسان تا سه ماه مهلت دارند بدهی خود را تسویه و آن را تعیین تکلیف کنند.
وی با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش و بازگشایی به موقع مدارس گفت: در این زمینه بخشنامه‌ای از سوی وزیر کشور تهیه و به استان‌ها ابلاغ شده که به زودی در اختیار ادارات استان قرار می‌گیرند تا در بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مباحث ترافیکی، صلاحیت رانندگان و خودروی مدارس و شناسنامه‌دار شدن خودروها مد نظر قرار گیرد.
وی با بازدید سرزده روز گذشته از آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی خوب و تمهیدات مناسبی برای بازگشایی مدارس صورت گرفته است، ضمن اینکه لازم است از سوی شهرداری‌ها محیط‌های پیرامون مدارس زیباسازی و ایمن‌سازی شود.
کلانتری به تجمیع مدارس استان واکنش داد و افزود: با توجه به محرومیت استان به ویژه در روستاها موضوع تجمیع مدارس و کاهش کلاس‌های درس تبعات امنیتی و اجتماعی دارد و به وزارت آموزش و پرورش اعلام شود تا با توجه به نزدیک بودن انتخابات این موضوع به سال‌های بعد موکول شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار