پنج قلو‌ها
 مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: در راستای کاهش مشکلات و دغدغه‌های خانواده پنج قلو‌های اراکی، با پیگیری انجام شده و همچنین همکاری خیران، این خانواده صاحب یک واحد مسکونی شدند
کد خبر: ۷۸۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 30 September 2019

 نفس راحت خانواده پنج قلو‌های اراکی

زهرا امینی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ۳۶۰ میلیون ریال از محل مشارکت های مردمی بهزیستی استان، ۶۰ میلیون ریال ودیعه مسکن از سوی سازمان بهزیستی، ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد علوی، ۱۰۰ میلیون ریال نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، یک میلیارد ریال از سوی خیران شهر اراک و بخشی نیز از محل آورده خانواده برای خرید این واحد مسکونی ۹۰ متری پرداخت شده است.

وی خاطر نشان ساخت: سند سه دانگ این واحد مسکونی به نام پدر خانواده و سه دانگ دیگر به نام بهزیستی اراک زده شده و که ۱۵ سال دیگر، برای پنج قلوها تغییر مالکیت داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی عنوان کرد: با دستور استاندار مرکزی و پیگیری بهزیستی استان و شهرستان، این واحد مسکونی در حال حاضر برای این خانواده تهیه و به آنها واگذار شده است.

 

 

یک مادر ۲۹ ساله اراکی تابستان پارسال در دومین زایمان خود صاحب ۳ پسر و ۲ دختر شد که علاوه بر پنج قلوها این خانواده  یک فرزند دختر ۶ ساله نیز دارد.

Image result for پنج قلوهای اراکی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار