کد خبر: ۷۹۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 06 November 2019

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: امروز سه‌شنبه (14 آبان) بر اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان دختر در دانشگاه یاسوج، 6 نفر مصدوم شدند که خوشبختانه به علت مناسب بودن وضعیتشان، این افراد مرخص شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "فریبرز نیکدل"در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این تصادف رانندگی در دانشگاه یاسوج افزود: ۴ نفر از دانشجویان مصدوم پس از انجام معاینات و گرفتن عکس مرخص شدند اما دندان دو نفر از مصدومان آسیب دیده است.

وی با اشاره به محل رخداد این تصادف اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس از سمت خوابگاه‌های بالا تپه به سمت قسمت آموزشی دانشگاه و دستگاه دیگر از قسمت آموزشی به سمت خوابگاه‌ها در حال حرکت بودند که در قسمت پیچ جلوی سالن دکتر عسکریان با هم برخورد کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه خوشبختانه این تصادف حادثه ناگواری به همراه نداشت، تصریح کرد: این تصادف در ساعت خلوت دانشگاه بود و تعداد سرنشینان اتوبوس‌ها کم بودند.

گفتنی است که دو دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان دختر دانشگاه یاسوج ساعت ۹ و ۴۶ دقیقه صبح روز سه شنبه، ۱۴ آبان با هم تصادف کردند که ۶ نفر از آن‌ها مصدوم و بوسیله آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار