بیژن کردستانی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه ، از احداث شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق در شهرستان قصر شیرین خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 26 November 2019

بیژن کردستانی در خصوص احداث شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور به عراق و تفاهم‌نامه‌ای که با مقامات عراقی منعقد کردند قرار شد یک تعداد شهرک مشترک جهت استقرار واحدهای صنعتی و سرمایه گذاری بین ایران و عراق احداث شود.

 وی ادامه داد: رحمانی وزیر صمت صنعت، معدن و تجارت به استان کرمانشاه مراجعه کرد و بر اساس پیگیری و اصرار و تلاش‌های بازوند استاندار کرمانشاه، رحمانی پذیرفت که یکی از شهرک‌های مشترک بین عراق و ایران در استان کرمانشاه احداث شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه تاکید کرد: مجددا بر اساس پیگیری استاندار و حاتمی معاون اقتصادی استاندار و همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی موفق شدند مجوز احداث شهرک مشترک ایران و عراق در شهرستان قصرشیرین را کسب کنند، که متناسب با آن یک شهرک در مرز ایران و عراق حدود ۲۷۵ هکتار زمین و با ایجاد زیرساخت‌های آب، برق، گاز، راه و شبکه های روشنایی که طی سال قبل توسط استان احداث شد به عنوان شهرک مشترک ایران و عراق منظور گردید.

 کردستانی در پایان عنوان کرد: این امتیاز مثبت نصیب استان شد، در این شهر در حال حاضر ما منتظر ورود سرمایه گذاران هستیم و می تواند سرمایه‌گذاری‌های خارجی به خصوص از کشور عراق در این شهرک انجام گیرد. در این راستا برنامه های استان بر این است که کارگروه های مشترکی با کشور عراق برای جذب سرمایه گذار تشکیل دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار