معاون فروش خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: 13 مگاوات برق توسط مشترکان بخش صنایع استان کرمانشاه در سال گذشته صرفه‌جویی شد.
کد خبر: ۸۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 21 August 2015
تیمور اکبری از پرداخت 183 میلیون تومان در سال گذشته به عنوان بسته تشویقی به مشترکان بخش صنایع خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته با انعقاد تفاهم‌نامه 38 مشترک صنعتی با شرکت توزیع، 13 مگاوات در مصرف برق استان صرفه‌جویی شد.

معاون فروش خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال همانند سال گذشته 38 مشترک صنعتی در زمینه مصرف برق با شرکت توزیع همکاری کردند، افزود:  مشترکان برای همکاری با شرکت توزیع و بهره‌مندی از بسته تشویقی تا نیمه شهریور ماه مهلت دارند.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو طرحی با عنوان تعدیلات و تعمیرات سالانه را برای صنایع در نظر گرفته است، اظهار کرد: مشکل کمبود برق در فصل پیک مصرف با مصادف شدن زمانبندی تعمیرات و تعدیلات سالانه صنایع رفع می‌شود و نیازی به احداث نیروگاه‌های جدید که در دیگر فصول با تعطیلی مواجه هستند نیست.

اکبری با اشاره به خاموشی برق با برنامه گفت: با افزایش دما، عدم مدیریت مصرف برق و عدم جابه‌جایی برق مصرفی توسط مشترکان، خاموشی با برنامه برای مشترکان پرمصرف به طور جدی اعمال می‌شود.

معاون فروش خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه پیرامون ضرورت رعایت و  مدیریت مصرف برق افزود: رشد تقاضا برای انرژی الکتریکی، عدم امکان ذخیره‌سازی انرژی تولیدی نیروگاه‌ها و سبقت میزان انرژی مصرفی از انرژی تولیدی در زمان پیک مصرف از جمله عواملی است که به مدیریت مصرف برق ضرورت می‌بخشد.

وی بیان کرد: هزینه و مشکلات احداث نیروگاه‌های  جدید، ضرورت جلوگیری از آلودگی زیست محیطی و خاموشی با برنامه و مشکلات پیرامون آن جامعه را ملزم به رعایت و مدیریت مصرف  برق کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار