کد خبر: ۸۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 21 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح شش طرح صنعتی و تولیدی با ماهیت استانی در شهرستان بویراحمد خبرداد.                          
  داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان تبریک عرض می‌کنم.

دیودیده با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد تعداد پروژه‌های افتتاحی در شهرستان بویراحمد را شش پروژه عنوان کرد و گفت: افتتاح پروژه تولید گرانول بازیافتی با ماهیت استانی و اشتغال‌زایی 27 نفر، سردخانه هزار تنی تعاونی 3716 با ماهیت استانی و اشتغالزایی شش نفر در کاکان از پروژه‌های افتتاحی بویراحمد در هفته دولت است.

این مسئول در ادامه افتتاح تولیدی شن و ماسه سید علی رحم رضوی‌مطلق با ماهیت استانی و اشتغالزایی 17 نفر در منطقه دلی‌بجک را از دیگر پروژه‌های شهرستان بویراحمد عنوان کرد و گفت: تابلو برق فشار متوسط ظهراب احسانی با ماهیت استانی و اشتغالزایی 13 نفر از دیگر پروژه‌های افتتاحی بویراحمد در هفته دولت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تأکید بر اینکه به نمایندگی از پروژه‌های صنعتی و تولیدی یک پروژه افتتاح می‌شود تا بتوان به دیگر برنامه‌ها و پروژه‌ها در هفته دولت برسیم، گفت: افتتاح سردخانه بالای صفر مصیب شریفی ریگی با ماهیت استانی و اشتغالزایی 17 نفر و افتتاح تولید بتن آماده داود دهقانی با اشتغالزایی 17 نفر از دیگر پروژه‌های حوزه صنعت شهرستان بویراحمد است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار