کد خبر: ۸۰۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸ 21 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از حضور مردم و مسئولان در مراسم تشییع و تدفین والده خود تقدیر کرد.
در یادداشت عدل هاشمی که به همین منظور منتشر شده آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم

سرانجام به مصداق « انا لله و انا الیه راجعون» آهنگ کوچ ابدی برای هر انسانی نواخته می شود و اما سفر واژه ای فراتر از وسعت هستی، مستجمع جمیع صفات حسنه از جمله مهر و عشق و خلوص(مادر) بسی برای بازماندگانش سخت و غمبار است.
ذات اقدس الهی تحمل این هجر را به وسیله ی حضور هم نوعان در سایه ی توسل به «ان الله مع الصابرین» ممکن و مقدر فرموده است.
سروران بزرگواری که حضور بی شائبه و ابراز همدردی صمیمانه شان التیام بی بدیلی بر دل داغدیده و کمر بشکسته مان در فراق مادر گردید.
بنابراین در عمل به حدیث « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» خداوند سبحان را سپاسگزارم که در ایام هجران مادر از نعمت حضور، ابراز همدردی و مشایعت با شکوه قاطبه ی مردم بهره مند شدم.
عزیزانی که وجودشان مایه ی افتخار و حضورشان از ابتدای وقوع حادثه و در مراسمات مختلف تشییع، تدفین، خاکسپاری و ختم مادر مؤمنه ام تسلای خاطر خود، خانواده، بستگان و ایل و تبارم شد و موجبات غرور و افتخارمان را فراهم آورد.
کم ترین وظیفه ام در مقابل این همه لطف و مهر، به جای آوردن عالی ترین مراتب سپاسگزاری و امتنان است که از درگاه خداوند متعال امکان خدمتگزاری و حضور در مناسبات سرورشان را مسئلت دارم.
گرچه در مقابل دریای عظیم محبت هم نوعانم بیانم ناقص و زبانم قاصر است اما صمیمانه از الطاف کریمانه و بی شائبه ی همه ی بزرگواران اعم از مسئولین کشوری و لشکری و قاطبه مردم از ایلات، طوایف، تیره ها و گروههای مختلف، بزرگان، ریش سپیدان، معتمدین، سادات جلیل القدر، طلاب، ائمه معظم جمعه و جماعات در رأس حضرت آیه الله ملک حسینی، سرداران و پیشکسوتان دفاع مقدس خاصه سرور گرامی سردار فلاح زاده و سربازان فعلی مدافع حرم، خانواده های معظم شاهد، ایثارگر و آزاده، سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای محترم نظامی و انتظامی، همکاران ارجمندم در مجلس شورای اسلامی ریاست محترم مجلس، کمیسیون انرژی، نمایندگان ادوار شهرستان، مجموعه وزارت نفت، گاز، انرژی، نیرو، تعاون، کار و رفاه و تمامی شرکت ها و مؤسسات وابسته، نیروهای اداری و اجرایی از سازمان ها، نهادها و ارگانهای مختلف در تمامی صف و سطوح به ویژه استاندار محترم، مجموعه معاونین، فرمانداران، مدیران کل و زیر مجموعه ها، شهرداران و اعضای شوراها و دهیاران، تمامی اقشار و صنوف مختلف، جامعه فرهنگیان، دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، پزشکان و کادر و پرسنل بهداشت و درمان، ورزشکاران، بانوان، کسبه و بازار و یکایک عزیزان از هر کجای میهن عزیزمان  به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانهای 4 گانه خالصانه و خاضعانه سپاسگزاری می نمایم.
برای همگان آرزوی سلامتی، عاقبت بخیری و شادکامی دارم.

                    عدل هاشمی پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار