مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: تاکنون هیچگونه برنج آلوده‌ای در سطح استان در چرخه خوراک انسان و دام توزیع نشده است.
کد خبر: ۸۱۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 03 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،ماشااله ارویسی  خبر توزیع 4 هزار تن برنج فاسد در سطح استان کرمانشاه را کذب خواند و اظهار داشت: متولی اصلی نظارت بر تهیه و توزیع هرگونه ماده غذایی در کشور وزارت بهداشت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی است و این نهاد به طور مرتب از انبارهای این اداره‌کل بازدید به عمل آورده است و با انجام نمونه‌گیری‌های مستمر، سلامت تمامی برنج‌های موجود در انبارهای استان را تایید کرده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ادامه داد: ورود برنج به کشور تحت نظارت وزارت بهداشت، سازمان استاندارد کل کشور و وزارت جهاد کشاورزی صورت می‌پذیرد و به هیچ عنوان تاکنون هیچ برنج آلوده‌ای وارد کشور نشده که در استان کرمانشاه در چرخه خوراک انسان و دام توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 هزار و 600 تن برنج هندی(1121‌)به منظور تنظیم بازار با دستور ستاد تنظیم بازار استان در سطح فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی‌های مصرف و همچنین هیأت‌های مذهبی استان توزیع شده است و در این میان هیچگونه نمونه مشکوک به آلودگی و یا تاریخ مصرف گذشته گزارش نشده است.

اوریسی تاکید کرد: عده‌ای متاسفانه در ایام نزدیک به انتخابات با هدف ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه و با هدف ضربه‌زدن به نظام و انقلاب با نشر اخبار کذب به دنبال تشویش اذهان‌عمومی در جامعه هستند، این خبر از سوی تمامی دستگاه‌های متولی و نظارتی تکذیب شده است و لذا اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه نیز حق پیگیری این موضوع را از طریق دستگاه‌ها نظارتی، امنیتی و قضایی محفوظ می‌داند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار