کد خبر: ۸۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 23 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد به نقل از سایت خبری آوای ماغر،فرماندار بهمئی در نشست با شهردار و شورای شهر لیکک گفت: تعلل و تاخیر در عدم خدمت رسانی مطلوب به مردم شهر لیکک پذیرفتنی نیست.

فرماندار و رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان بهمئی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لیکک که در محل فرمانداری بهمئی برگزار شد بر تلاش بیشتر شهرداری برای جلب رضایت مردم تاکید کرد .

سلطانعلی رحمانی گفت: بسیاری از مشکلات مردم و انتظارات شهروندان شهر لیکک با امکانات موجود شهرداری و با همت بیشتر شورای شهر قابل حل است .

وی با ابراز خرسندی از ادامه آسفالت ریزی خیابان ها ومعابر شهر لیکک بر نظارت فنی و مهندسی در امور عمرانی سطح شهر ، همدلی وهمزبانی و اتحاد اعضای شورای شهر لیکک تاکید و ابراز امیدواری کرد که با وفاق و همدلی شورای شهر و شهرداری مشکلات شهر لیکک حل شود.

فرماندار بهمئی خواستار اطلاع رسانی مطلوب از عملکرد دولت در حوزه خدمات رسانی شهری و بیان صریح مشکلات شهرداری به مردم شد وگفت : باید با صداقت و صراحت ، خدمات انجام گرفته و مشکلات پیش رو را با مردم در میان گذاشت تا مردم نیز با اعتماد و درک متقابل ، شهرداری و شورای شهر لیکک را در حل مشکلات شهری یاری نمایند.

فرماندار بهمئی در اولین جلسه خود با اعضای شورای شهر و شهردار لیکک ، بار دیگر بر نظافت بیشتر شهر لیکک و لایروبی کانالها تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار