تیم تخصصی پزشکان بسیجی در راستای محرومیت زدایی به منطقه محروم "ده بالا" شهرستان هرسین اعزام و اقدام به ویزیت و درمان رایگان بیماران این منطقه کردند.
کد خبر: ۸۱۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 31 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا،حامد بهرامیان مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اظهار کرد: در راستای برنامه های بسیج جامعه پزشکی و محرومیت زدایی امروز (10 بهمن) تیم پزشکان بسیجی به منطقه محروم "ده بالا" واقع در شهرستان هرسین اعزام شدند.

وی افزود: این پزشکان با برپایی درمانگاهی تخصصی به نام مبارک «شهید حاج قاسم سلیمانی» اقدام به معاینه و ویزیت رایگان بیماران کردند.

بهرامیان تصریح کرد: در این تیم یازده پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های مغز و اعصاب، نفرولوژی کودکان، ارولوژی، قلب و عروق، داخلی، ارتوپدی، روانپزشک و زنان به همراه چندین ماما و روانشناس و متخصص طب اورژانس حضور داشتند.

وی افزود: در این سفر جهادی، ویزیت و معاینه بیماران و نیز داروهای آنها رایگان بوده و از بیماران اکوکاردیوگرافی و نوار قلب هم بصورت رایگان انجام شده است.

بهرامیان خاطرنشان کرد: اعزام پزشکان بسیجی به دیگر نقاط محروم استان در دهه فجر ادامه خواهد داشت تا بیماران نیازمند بیشتری در سطح استان بتوانند از خدمات تیم های پزشکی بسیجی بهره مند شوند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار