کد خبر: ۸۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 01 March 2020
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفـت: با کمک ستاد دیه 60 زندانی بدهکار زندان‌های استان 13 رجب از زندان آزاد می‌شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اسماعیل جمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از موافقت ستاد دیه مرکزی و کمک برای آزادی 60 نفر از زندانیان بدهکار زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در آستانه میلاد باسعادت امیرمومنان امام علی(ع) آئین آزادسازی 60 زندانی بدهکار و نیازمند برگزار خواهد شد.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد میزان بدهی این افراد را بالغ بر 20 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با فعالیت شبانه‌روزی کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان و همکاری و همراهی شکات و طلبکاران بخش اعظمی از این میزان بدهی تخفیف گرفته شده است.
وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مردم و هموطنان خاطرنشان کرد: مردم خیراندیش ایران در همه صحنه‌ها و عرصه‌های اجتماعی حضور چشمگیر و فعالی داشته و ستاد مرکزی دیه به عنوان حامی و پشتیبان زندانیان نیازمند و آبرومند کمک‌های خوبی برای آزادی زندانیان بدهکار استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده است.
این مسوول خاطرنشان کرد: امیدواریم ستاد دیه این بار هم کمک خوبی به استان داشته باشد تا در آستانه 13 رجب شاهد آزادی این تعداد از زندانیان بدهکار باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار