کد خبر: ۸۲۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 03 March 2020
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جاده ملی پاتاوه-دهدشت در ۳ ماهه اول سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.
حسین کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و در صورت عدم بوجود آمدن مشکل اعتباری جاده ملی پاتاوه-دهدشت بعد از گذشت 25 سال از آغاز عملیات اجرایی آن در 3 ماهه اول سال 99 افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه احداث این جاده از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 73 به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است، عنوان کرد: این جاده جنوب را به مرکز استان متصل و در کریدور شمال به جنوب تاثیرگذار است.
کلانتری با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از جاده ملی پاتاوه-دهدشت جزو اولویت‌های تعیین شده است، ابراز کرد:این جاده 136 کیلومتر طول دارد  که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه شاهد کاهش 200 کیلومتری مسیر مرکز کشور به بنادی جنوبی هستیم.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح کمک‌های اعتباری از سوی دفتر مقام معظم رهبری در این سال‌ها برای تسریع در روند اجرایی این پروژه، خاطرنشان کرد: با تکمیل و بهره برداری از جاده پاتاوه-دهدشت بیش از 100 روستا در مسیر این پروژه از نعمت راه ارتباطی مناسب و آسفالته برخوردار می‌شوند.
کلانتری بیان کرد: تاکنون حدود 600 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و امیدوارم مسئولان و متولیان امر برای تکمیل این پروژه در زمینه تخصیص اعتبار مورد نیاز از هیچ کمکی دریغ نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار