کد خبر: ۸۲۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 05 March 2020
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰ بقعه متبرکه این استان تاکنون علیه بیماری کرونا ویروس ضدعفونی و گندزدایی شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد بقاع متبرکه موجود در کهگیلویه و بویراحمد ۲۲۵ مورد است.
وی افزود: مابقی بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد نیز به زودی علیه بیماری کرونا ویروس ضدعفونی و گندزدایی خواهند شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر این نیز مواد ضدعفونی کننده بین زائران بقاع متبرکه استان توزیع می شود.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: هدف از این اقدام جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد و مبتلا نشدن زائران بقاع متبرکه استان است.
وی ابراز داشت: لازم است که زائران بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش مسائل بهداشتی را در این مکان های مقدس رعایت کنند.
حجت الاسلام جنتی پور گفت: اعضای هیأت امنای بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد موظف به رعایت هر چه بیشتر نکات بهداشتی شده اند.
وی اظهار داشت: خادمان بقاع متبرکه کهگیلویه  و بویراحمد نیز ملزم به استریل کردن مداوم ضریح، کفشداری ها، سرویس های بهداشتی، فرش ها، کتاب ‌ها، جانمازها و مهرها هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار