فرماندار چرام که با برنامه سیمای محلی دنا سخن می گفت از قرنطینه ۸۰ نفر در این شهرستان بخاطر ویروس کرونا خبرداد و البته تاکید کرد که قرنطینه این افراد به درخواست خودشان بوده است.
کد خبر: ۸۲۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 09 March 2020
یکی از درخواست های مکرر این روزهای مسئولین بهداشتی از مردم ، اقدام به خود قرنطینه کردن است که با شعار "درخانه بمانیم" صورت می گیرد .
در خبرها هم از قول سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان آمده بود یکی از شهرستان هایی که مردم آن به صورت خودجوش اقدام به کنترل افراد ورودی به شهر می کنند ، چرام است که خوشبختانه تا این لحظه گزارشی مبنی بر مشاهده فرد مبتلا به کرونا در آن ثبت نشده است.
فرماندار چرام هم که با برنامه سیمای محلی دنا سخن می گفت از قرنطینه ۸۰ نفر در این شهرستان بخاطر ویروس کرونا خبرداد و البته تاکید کرد که قرنطینه این افراد به درخواست خودشان بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،،" هادی فتاحی اصل " گفت: متاسفانه افرادی که تعداد آنها هم کم نیستند از شهرستان های آلوده به شهرستان چرام آمده که اکنون ۸۰ نفر از آنان در قرنطینه هستند.
وی با بیان اینکه قرنطینه این افراد به درخواست خودشان بوده است، اظهار داشت: با این افراد اکنون در ارتباط بوده و شرایط خوبی دارند و البته دوره درمانی ۱۴ روزه آنها طی می شود.
فرماندار شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام یک بیمار مشکوک کرونایی به یاسوج مرکز استان هم خبرداد و خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم در رعایت نکات درمانی و بهداشتی با دستگاه‌های مرتبط همکاری های لازم را داشته باشند.
فتاحی اصل گفت: از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کرده و وارد مناطق عشایری شهرستان نشوید.
وی با بیان اینکه اکنون در شهرستان چرام با کمبود ماسک مواجه هستند، ادامه داد: ژل بهداشتی برای ما در این چند روز ارسال اما نیاز به ماسک و دستکش در سطح شهرستان است.
فرماندار شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شهرستان شرایط پاکی در ارتباط با ویروس کرونا دارد اما از مردم می خواهیم بطور مرتب با ما همکاری و نکات بهداشتی را رعایت کنند.
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار