کد خبر: ۸۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 25 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فرماندار چرام گفت: ۱۲ پروژه‌ عمرانی در چرام در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 ابراهیم فتاح‌پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چرام به مناسبت یاد بود هفته دولت با اشاره به خدمات دولت در شهرستان چرام، اظهار داشت: دولت در سال گذشته با وجود محدودیت‌های منابع مالی و مشکلات داخلی و خارجی خدمات خوبی در حوزه عمرانی و خدماتی و کشاورزی در شهرستان چرام انجام داده است.

وی گفت: شهرستان چرام ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد که امیدواریم با ابلاغ اعتبارات ماده 180 تحول خوبی را در همه زمینه ها داشته باشیم زیرا جنس این دولت توزیع منابع بر اساس عقلانیت و تدبیر در نحوه اجرا است.

فرماندار چرام با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد: در بخش شهری و آب افتتاح پروژه آب‌رسانی به مسکن مهر چرام با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و در شهر سر فاریاب افتتاح کانال هدایت سیلاب با اعتباری بیش از 300 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

فتاح‌پور بیان کرد: در بخش بهداشت و درمان افتتاح سالن کنفرانس که یکی از نیازمندی‌های چرام بود با اعتبار150 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به مشکل گیرنده دیجیتال در شهر چرام و مطالبه مردم خاطرنشان کرد:افتتاح دکل تلویزیونی شهر چرام با حضور مسئولان استانی با اعتباری بیش از 80 میلیون تومان انجام می‌شود.

فرماندار چرام تاکید کرد: در بخش راه در همین روز افتتاح جاده گوشه تا شیخ هابیل با اعتباری بیش از 862 میلیون تومان و همچنین راهدار خانه جوخانه در مسیر جاده سادات -یاسوج با اعتبار اولیه 137میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

فتاح‌پور با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی و خاک، اظهار داشت : در هفته دولت در همین زمینه افتتاح و بهره‌برداری احداث بندهای سنگی ملاتی دهنو اسلام آباد و مندان و سادات و دلی مو را داریم.

وی خاطر نشان کرد: در بخش سرفاریاب و در حوزه برق‌رسانی افتتاح شبکه برق اسلام آباد مشایخ سرفاریاب را در روز چهار شنبه همزمان با سایر پروژه‌ها داریم.

فتاح پور با اشاره به اینکه چرام قطب کشاورزی استان است، تصریح کرد:در بخش کشاورزی کانال های کشاورزی در سطح شهرستان و آبیاری قطره ای 120هکتار از طرح عظیم باغات شمس آباد و تجهیز زمین های کشاورزی به شبکه آبیاری تحت فشار انجام می‌شود.

وی افزود: پروژه شمس آباد 1200هکتار وسعت دارد که فاز به فاز در بخش های مختلف از قبیل خاک برداری، لوله کشی، پمپاژ به علت سنگینی پروژه هرسال بخشی از آن افتتاح می‌شود.

فرماندار چرام با اشاره تعداد پروژه های افتتاحی، گفت: در مجموع 11پروژه افتتاحی به مبلغ کلی 3میلیارد و 560میلیون تومان و یک پروژه کلنگ زنی با اعتبار 137میلیون تومان در شهرستان چرام و در هفته دولت داریم.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها فردا چهار شنبه در روز خجسته میلاد امام رضا(ع) و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ساعت 4بعدازظهر و از جوار مطهر امام زاده بی بی رشیده چرام شروع که 5افتتاحیه و 1کلنگ زنی به نمایندگی از سایر پروژه‌ها انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار