مسابقه مجازی عکس "در خانه می مانیم" حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۴۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 19 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ رئیس حوزه هنری گفت:این مسابقه به صورت مجازی و در سطح استانی  با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ،با هدف جلب مشارکت  هنرمندان و استفاده از ظرفیت هنر در ترویج فرهنگ مقابله با شيوع ويروس كرونا و افزایش تاب آوری با تاكيد بر در خانه ماندن مردم در فروردین ماه امسال برگزار شد.

شریف اسلامی بیان داشت: فراخوان عمومی مسابقه هفتم فروردین ماه منتشر شد و شرکت کنند گان  تا 25فروردین  ماه مهلت داشتند تاآثار خود را در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای وعکاسی با گوشی موبایل به دبیرخانه ارسال نمایند.
اسلامی افزود: تعداد 400اثر در دو بخش به دبیر خانه مسابقه رسید و پس از داوری این آثار توسط هیات داوران متشکل از حسن غفاری،اسحاق آقایی، و حسن فتاحیان سه اثر در بخش موبایل و سه اثر در بخش دوربین عکاسی برگزیده و معرفی شدند.  
وی  تصریح کرد: در بخش دوربين عكاسي  نفر اول "علي خسرواني" از یاسوج لوح افتخار و مبلغ ده ميليون ريال جايزه نقدي، نفر دوم "وحيد ميرزايي" از گچساران لوح افتخار و مبلغ هفت ميليون ريال جايزه نقدي و نفر سوم "علي شفيعيان" از ياسوج لوح افتخار و مبلغ پنج ميليون ريال جايزه نقدي به عنوان نفرات برگزیده این  انتخاب شدند.
اسلامی گفت: در بخش موبایل "سحر گرجي پور" از ياسوج، "عباس گودرزي" از سي سخت و  "امير حسين مهدويان" از ياسوج به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند که  به هركدام لوح افتخار و مبلغ دو ميليون ريال جايزه نقدي اهداء مي شود.
رئیس حوزه هنری استان یاد آورشد : آثاربرگزیده این مسابقه در صفحه اینستاگرام حوزه هنری قابل مشاهده است و پس از شکست ویروس منحوس کرونا نمایشگاهی از این آثار در سطح استان  برگزار خواهد شد.
اعلام نفرات برتر مسابقه عکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار