مامور منابع طبیعی شهرستان لنده بر اثر تیراندازی افراد ناشناس مصدوم شد.
کد خبر: ۸۴۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 30 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما ، مدیرکل منابع طبیعی استان گفت: افرادی ناشناس در حالی که صورت خود را پوشیده بودند، به مأمور منابع طبیعی در شهرستان لنده تیراندازی کردند.
غلامحسین حکمتیان اصل با بیان اینکه این تیراندازی در جنگل‌های مرز لنده و بهبهان رخ داد، افزود: این افراد با اسلحه گرم به سمت مأمور منابع طبیعی شهرستان لنده که در حین مأموریت و حفاظت از منابع طبیعی بود، تیراندازی کردند که یکی از این گلوله‌ها به بازوی او اصابت کرد.
وی با بیان اینکه مامور منابع طبیعی پس از زخمی شدن به بیمارستان بهبهان منتقل شد گفت: خودروی منابع طبیعی نیز توسط این افراد مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
حکمتیان تاکید کرد: باید ماموران منابع طبیعی برای حفاظت از خود و جنگلها به امکانات لازم تجهیز شوند و امیدواریم مسئولان در این باره چاره اندیشی کنند.
فرماندار لنده به جزئیات این حادثه اشاره کرد و گفت: در منطقه آب بهاره شهرستان لنده (مرز حوزه تشان و شهرستان بهبهان) افراد متخلفی به ایجاد کورۀ زغال اقدام کردند که ماموران منابع طبیعی برای امحا و از بین بردن این کوره‌ها به این منطقه اعزام شدند.
خدادوست موسوی افزود: پس از انجام ماموریت و امحاءکوره های زغال، افرادی ناشناس به سمت خودروی ماموران منابع طبیعی تیراندازی کردند که یکی از ماموران منابع طبیعی از ناحیه بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
وی گفت: نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مربوطه در حال بررسی جزئیات بیشتر حادثه هستند و به زودی افراد متخلف شناسایی می شوند.
موسوی ضمن تشکر از نیروی انتظامی حوزه تشان گفت: از طریق فرمانداری بهمئی به دلیل دسترسی به شهرستان بهبهان با فرماندار این شهرستان هم صحبت‌ها و رایزنی های لازم انجام گرفت.
فرماندار لنده اضافه کرد: الحمدالله حال عمومی مأمور منابع طبیعی رضایت بخش است و تحت مداوا هست.

حمله مسلحانه به مامور منابع طبیعی لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار