فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه امسال هشت قاچقچی مواد مخدر در گچساران دستگیر شدند، گفت: دستگیری قاچاقچی مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 100درصدی داشته است.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 18 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از گچساران، ظهر امروز نشست شورای مبارزه با مواد مخدر گچساران با ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
 در این نشست سرهنگ سید محمد موسوی از ابتدای سال‌جاری تا کنون 55 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر  کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 27درصدی داشته است.
 وی با اشاره به  اینکه مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده است، گفت: در این راستا 3  باند توزیع و تهیه مواد مخدر در شهرستان متلاشی شد.
موسوی  با بیان اینکه امسال تعداد 90 نفر مصرف کننده، توزیع کننده و قاچاقی  در گچساران دستگیر شده است، ابراز کرد: در 2 ماهه سالجاری تعداد68 نفر خرده فروش مواد مخدر، نگه دارنده، توزیع کننده و مصرف‌کننده مواد مخدر و هشت قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گچساران  داده شد.
این مقام انتظامی اذعان کرد:دستگیری  قاچاقچی مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 100درصدی داشته است.
فرمانده انتظامی گچساران  دستگیری توزیع کننده مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل15درصد افزایش داشته است، گفت:در این راستا گچساران گفت تعداد 27 دستگاه  خودروحمل مواد مخدر در گچساران توقیف شد.
 موسوی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با مواد مخدر دو مقوله مبارزه و آموزش در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: در زمینه آموزش با تعامل خوبی که بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش ایجاد شده بود  سطح آگهی خانواده‌ها  و دانش آموزان  بالا رفته بود.

فرمانده انتظامی گچساران با تقدیر و تشکر از شهرداری دوگنبدان به جهت تخریب مکانهای فرسوده و غیرقابل اسفاده که مکانی امن برای  تجمع معتادان شده بود، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بیشترین نقش در آگهی جامعه و کاهش آمار اعتیاد، مصرف کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر  در شهرستان داشتند.
 به گزارش فارس، سال گذشته  در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده 685 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
سال گذشته تعداد 16  باند توزیع و تهیه مواد مخدر منهدم، تعداد 259 نفر خرده فروش مواد مخدر، نگه دارنده، توزیع کننده و مصرف‌کننده مواد مخدردستگیر، 43 نفر قاچاقچی مواد مخدردستگیر و 119 دستگاه حمل مواد مخدر در گچساران توقیف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار