کد خبر: ۸۵۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 02 June 2020
 رئیس بیمارستان بی بی حکیمه شهر دوگنبدان گفت: دریک عمل جراحی موفق در این بیمارستان توده هشت کیلوگرمی از شکم بانوی ۶۵ساله خارج شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر پردیس بخشایی دوشنبه شب در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: این بیمار با علائمی مانند درد و فشار در ناحیه شکم به پزشک مراجعه کرد که پس از انجام سونو گرافی توده ای با منشا احتمالی تخمدان در شکم او تشخیص داده شد.
وی تصریح کرد: برای اطمینان و تکمیل آزمایش های پزشکی از بیمار ام آرآی نیز گرفته شد.
رئیس بیمارستان بی بی حکیمه شهر دوگنبدان عنوان کرد: با توجه به این که تومورمارکرهای بدخیمی این بیمار منفی بود بیمار بلافاصله برای جراحی در اتاق عمل پذیرش شد.
بخشایی بیان کرد: در حین عمل مشخص شد که توده تا زیر دیافراگم رسیده بود و به چربی های شکم چسبندگی داشت که چسبندگی ها آزاد و با تخلیه حدود یک سوم از مایع درون کیست تیم جراحی موفق به خارج کردن توده از بدن بیمار شد.
وی تاکید کرد: این عمل جراحی توسط دکتر صدیقه حسینی متخصص و جراح زنان و زایمان و تیم اتاق عمل بیمارستان بی بی حکیمه(س) در شهر دوگنبدان انجام گرفت.
دکتر صدیقه حسینی متخصص جراحی زنان و زایمان بیمارستان بی بی حکیمه گچساران نیز  گفت: این عمل جراحی حدود ۲ ساعت به طول انجامید.
وی افزود: در جراحی مذکور کیستی با حدود هشت کیلوگرم وزن و نزدیک به۴۰ سانتی متر قطر از شکم بیمار خارج شد.
حسینی ابراز داشت: بیمار در حال حاضر در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران بستری و حال عمومی او خوب است و به زودی مرخص می‌شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
متخصص بیهوشی مریض کی بوده ؟ ان هم نقش داشته.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار